پنجشنبه نهم فروردین ماه

ناظم‌الشریعه: اهداف تیم ملی را با بازیکنان مرور می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با وجود شرایط خاص پیش آمده در این اردو، اما فرصت را غنمیت شماردیم و اهداف تیم ملی را با بازیکنان مرور کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با وجود شرایط خاص پیش آمده در این اردو، اما فرصت را غنمیت شماردیم و اهداف تیم ملی را با بازیکنان مرور کردیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در ابتدا گفت: با توجه به اینکه پس از برگزاری اردوی خوبمان در ازبکستان امکان پیگیری اردوی دیگری را به دلیل برگزاری مسابقات لیگ نداشتیم و مسابقات لیگ نیز به دلیل شیوع کرونا به صورت فشرده آغاز شد، برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده بودیم تا از فیفا دی بهمن‌ماه استفاده کنیم. برنامه داشتیم تا بازی دوستانه‌ای با تیم ملی آذربایجان انجام بدهیم که از پس از تایید آذربایجان اما با تصمیم آنها مجددا لغو شد.
وی ادامه داد: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از فیفادی استفاده کنیم و بازیکنان به خصوص جوان را که در مسابقات لیگ شرایط بهتری داشتند را به اردو دعوت کنیم و در کنار باتجربه‌ها به تمرین بپردازیم. اما متاسفانه چند بازیکن از جمله جوان‌هایی که دعوت کردیم دچار مصدومیت بودند و شرایط تمرین کردن را نداشتند. علاوه بر آن یکی از بازیکنان جان هم مشکوک به علائم کرونا بود که مجموع این شرایط باعث شد تا شرایط اردویی ما کمی از حالت نرمال خارج شود، اما بازهم فرصت را غنیمت شماردیم و چند جایگزین را به اردو فراخواندیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به اهداف برگزاری این اردو افزود: به هر حال کار را پیگیری کردیم و اهداف تیم ملی را برای همه بازیکنان تشریح کردیم. ضمن اینکه به آنالیز بازی‎هایمان با تیم ملی ازبکستان می‌پردازیم، به خصوص که در آن دو بازی، بازیکنان جوان ما در ترکیب حضور داشتند که نقاط ضعف و قوت را در سه جلسه آنالیز تیمی بیان می‎کنیم. در چند جلسه تمرین فنی هم مروری بر برنامه‌های مربوط به بخش حمله و وضعیت دفاعی با تمرکز بر بازی مالکانه داریم تا در این چند روز حداکثر بهره‌وری را با وجود شرایط سخت پیش آمده داشته باشیم.