چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
‎فینال تمام ایرانی در بخش پسران؛

نمایندگان ایران جواز حضور در رقابتهای بین المللی را کسب کردند

‎سه نماینده از ایران جواز حضور در دیدار پایانی رقابت های بین المللی تنیس جوانان در جزیره کیش را بدست آوردند. 

‎سه نماینده از ایران جواز حضور در دیدار پایانی رقابت های بین المللی تنیس جوانان در جزیره کیش را بدست آوردند. 

‎به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی: در ادامه ‎برگزاری رقابت های بین المللی تنیس جوانان در کیش، تنیسورهای ایران موفق به برتری مقابل حریفان خود و حضور در دیدار پایانی شدند. 

‎در  دیدار های مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی پسران ، علی یزدانی با نتیجه ۲ بر یک تنیسور ترک را شکست داد و به عنوان اولین تنیسور به فینال رسید و کسری رحمانی با همین نتیجه مقابل کاظمی به پیروزی دست یافت تا در فینال به مصاف دیگر نماینده کشورمان برود. 

‎در بخش دختران نیز، فاطمه سادات زنجانی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب نماینده روسیه شد و ماندگار فرزامی با نتیجه ۲ بر صفر رومینا زینالی را مغلوب کرد تا نماینده ایران در فینال با تنیسور روسیه مسابقه دهد. 

‎در ادامه تنیسورهای حاضر در دیدار نهایی بخش دو نفره  به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تیم امریکا با نتیجه ۲ بر صفر زوج یونس طلاور و‌ نماینده رومانی را شکست دادند و به عنوان تیم قهرمان معرفی شدند و نماینده ایران و  رومانی نائب قهرمان شدند . 

‎در بخش دختران نیز تیم های پرنیا رکن آبادی و فاطمه سادات زنجانی از ایران با شکت مقابل حریف ترک خود نائب قهرمان شدند و تیم ترکیه عنوان قهرمانی را بدست آورد. 
 
‎رقابت های بین المللی تنیس جوانان فردا با انجام دیدارهای مرحله نهایی بخش انفرادی  دختران و پسران به پایان می رسد.

‎مسابقات بین المللی تنیس جوانان از ۴ بهمن ماه  ۱۱ بهمن ماه در مجموعه المپیک کیش برگزار می شود.  

‎یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان است و فرشید زیدی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد .