جمعه سی و یکم فروردین ماه

نصیرزاده: مردان آهنین را به رسانه ملی برمی گردانم

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری لیگ پاورلیفتینگ، مردان آهنین و فیزیک در سال آینده خبر داد.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری لیگ پاورلیفتینگ، مردان آهنین و فیزیک در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، باخبر شدیم عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون به همراه حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، رضا سلطانی نژاد سرپرست سازمان تیم های ملی فدراسیون، غلام صادقی سرپرست کمیته پیشکسوتان، علی عرب دبیر کمیته پیشکسوتان، احد عبادی یکی از پیشکسوتان پرورش اندام و حسین جمشیدی سرپرست روابط عمومی فدراسیون با حضور در منزل سید رحمت اله سید عظیمی و ابوالقاسم کاکلی از پیشکسوتان به نام پرورش اندام و اهدای لوح یادبود و هدایایی از آنها تجلیل به عمل آوردند. 

یکی از اقدامات قابل تحسین نصیرزاده در آغاز کار خود تقدیر و قدرانی از زحمات پیشکسوتانی است که سالها برای ورزش ایران افتخار آفرینی کرده اند و در طول این چند سال اخیر فراموش شده اند. رئیس فدراسیون در این دیدار با این دو پیشکسوت خاطر نشان کرد:  پیشکسوتان چشم و چراغ فدراسیون بدنسازی هستند و فدراسیون دست ما امانت است. امیدوارم بتوانیم با کمک شما پیشکسوتان بتوانیم این امانت را رشد و توسعه دهیم. 

نصیرزاده در گفتگوی اختصاصی با البرزورزشی گفت: از ابتدای کارمان در فدراسیون سعی کردیم چارت سازمانی جدید را سر و سامان دهیم و تلاش کردیم از افراد کاردان بهره مند شویم. برخی از نیروها انگیزه لازم را نداشتند و نیاز بود تغییراتی در برخی کمیته ها و سازمان ها بوجود بیاوریم. الحمدالله شرایط خوبی را پیش بینی می کنیم و امیدواریم دراجرای برنامه کوتاه مدت موفق و برای اجرای برنامه های بلند مدت خیز لازم را برداریم. در بخش آموزش نیاز به تقویت بود که برنامه های خوبی در این بخش پیش بینی شده است. تلاش می کنیم با تعاملی که با رسانه ملی بوجود می آوریم آموزش را به داخل خانواده ها ببریم و سطح علمی و دانش عموم مردم را بالاتر ببریم. متاسفانه تنها فدراسیونی هستیم که یک متر هم سرانه فضای ورزشی نداریم و برای این موضوع برنامه های ویژه ای داریم. کار زیاد است و امیدوارم با همدلی و تلاشی که همه خانواده بزرگ بدنسازی کشور می کنند همه مشکلات و موانع از سر راه برداشته شود.

رییس فدراسیون پرورش اندام در بخش دیگری از صحبتهای خود به تلاش فدراسیون برای راه اندازی لیگ پاورلیفتینگ، مردان آهنین و فیزیک کلاسیک اشاره کرد و واظهارداشت: به امید خدا مردان آهنین را به رسانه ملی برمی گردانیم.

 

حامد قاسمی عارف