پنجشنبه نهم فروردین ماه

صالحی امیری: 25 هزار دلار برای تجهیزات وزنه برداری اختصاص داده ایم

دکتر صالحی امیری به همراه اعضای هیات اجرایی و جمعی از مدیران کمیته ملی المپیک امروز (شنبه 11 بهمن) از فدراسیون وزنه برداری بازدید کردند. 

دکتر صالحی امیری به همراه اعضای هیات اجرایی و جمعی از مدیران کمیته ملی المپیک امروز (شنبه 11 بهمن) از فدراسیون وزنه برداری بازدید کردند. 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در بازدید از فدراسیون وزنه برداری  کیکاوس سعیدی دبیرکل، نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020توکیو، مجید شایسته ، عبدی افتخاری ، علیرضا رحیمی اعضای هیئت اجرایی و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک، بهداد سلیمی مشاور رئیس در امور قهرمانان، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک را همراهی  کردند.
در این بازدید علی مرادی رئیس فدراسیون، محسن بیراموند دبیر، مریم منظمی نایب رییس فدراسیون وزنه برداری و برخی از پیشکسوتان این رشته همانند محمد نصیری، مصطفی حکمپور و محمد زهتاب حضور داشتند.

دکتر صالحی امیری در این دیدار گفت : در حال حاضر ۲۵ هزار دلار برای تهیه این تجهیزات ورزشی تعهد می کنیم، علاوه بر آن هزینه های پروازی اعزام ملی پوشان  به ۲ رویداد ورزشی نیز پرداخت می شود .

وی افزود: با تغییراتی که در فدراسیون جهانی شکل گرفته است، موانع رشد نیز برطرف شده است؛ وزنه برداری به دوره درخشان  و اوج خودش بر می گردد  و سال ۱۴۰۰ وزنه برداری خواهد بود.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه افزود: ما نیازمندیم تا در کنار مسائل ورزشی به مسائل فرهنگی هم توجه داشته باشیم ،همچنین توجه به پیشکسوتان که روح هر رشته هستند و نسل جدید نیاز به الگوسازی دارند نیز نباید فراموش شود .