سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

پیشنهاد لالیگایی به ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران

ستاره جوان تیم ملی ایران و باشگاه سپاهان اصفهان که با نمایشی درخشان در بازی های ملی بر سر زبان ها افتاد، با یک پیشنهاد جذاب از لالیگای اسپانیا مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی؛ محمد محبی که از تیم ایران جوان بوشهر به فوتبال کشور معرفی شد و با نمایشی چشمگیر مسوولان باشگاه سپاهان را وادار به جذب خود کرد، طی رقابت های لیگ برتر نیز عملکرد فوق العاده ای به جای گذاشته و با به ثمر رساندن گل های دیدنی مورد توجه تیم های اروپای قرار گرفته است.

از خصوصیات وی استارت های تند و تیز، تکنیک ناب بوشهری و هوش بالای اوست کما اینکه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز ثابت کرد از تونایی های بالایی برخوردار بوده و شایستگی حضور در بهترین لیگ های اروپا را دارد.

مارک ویلموتس سرمربی اسبق تیم ملی اگرچه کار مفیدی برای فوتبال مملکت انجام نداد اما همینکه این پسر جوان را به عرصه بین المللی معرفی کرد، جای شکر دارد!

حال محبی مسیری هموار را پیش پای خود می بیند که می تواند وی را به قله های موفقیت برساند. باید دید واکنش باشگاه سپاهان نسبت به این پیشنهاد چیست و آیا اجازه خروج مهاجم تکنیکی تیم ملی را صادر می کنند یا خیر.

گرانادا که سابقه قهرمانی در جام کوپا دل ری اسپانیا را در کارنامه دارد، اکنون با 38 امتیاز در رده نهم جدول لالیگا قرار گرفته و از موقعیت خوبی برخوردار است.

خبرنگار: عباس اسماعیلی