پنجشنبه نهم فروردین ماه
تنیس بین المللی در جزیره کیش

رویدادی که می توانست ابعاد اجتماعی و ورزشی را گسترش دهد

خبر برگزاری مسابقات بین المللی تنیس نوجوانان در جزیره زیبا و پر از آرامش کیش برگزارشد.

خبر برگزاری مسابقات بین المللی تنیس نوجوانان در جزیره زیبا و پر از آرامش کیش برگزارشد.


 نتایج این مسابقات را در بخش دیگری از این خبرگزاری خوانده اید ولی به اعتقاد ما رقابتهایی که توانست در این ایام کرونایی پای تنیسورهای خارجی را از ترکیه، روسیه و ... به خاک پاک ایران بکشاند آنقدر ارزش داشت که درباره بازتابهای آن بیشتر نوشت و آن را به عنوان یک رویداد امید بخش نام برد امیدواریم فدراسیون تنیس از این به بعد در کنار این رویدادها که ابعاد ورزشی و اجتماعی و حتی سیاسی خاصی می تواند داشته باشد نسبت به بازتاب رویدادها عملکرد مطلوبی داشته باشد. به هر روی در حاشیه مسابقات معاون وزارت ورزش مهدی علی نژاد در مورد برگزاری مسابقات بین المللی جوانان تنیس در کیش اظهار داشت: این اولین رویداد بین المللی بعد از شیوع ویروس کرونا است که در کشورمان برگزار می‌شود و میزبانی فوق العاده‌ای را شاهد هستیم. 112 نفر در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند که 18 تنیسور خارجی هستند و مسابقات کیفیت خوبی دارد.

وی ادامه داد: اتفاق خیلی بود. در حالی که دنیا گرفتار ویروس کرونا شده ایران توانست میزبانی را بگیرد و امیدواریم این مسابقات زمینه میزبانی در دیگر رشته‌ها هم باشد. فدراسیون تنیس اعلام کرده که قرار است 4 تا 6 میزبانی بین المللی را داشته باشد.

البته علی‌نژاد در حاشیه تنیس نیز از سرخابی گفت و افزود: اقدامات خیلی زیادی در این زمینه شده است. هفته گذشته جلسه آشنایی باشگاه پرسپولیس با مجموعه پذیرش فرابورس صورت پذیرفت و 14 بهمن نیز این اتفاق برای استقلال می‌افتد و بعد از آن جلسات رسمی برگزار می‌شود و اقدامات نهایی در حال انجام است.
نویسنده: ج-دوستدار