جمعه دهم فروردین ماه

غیاب کونته تاثیری روی عملکرد بازیکنانش نداشت

آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان، در پیروزی 4-0 شاگردان خود برابر بنوونتو از نشستن روی نیمکت محروم بود.

آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان، در پیروزی 4-0 شاگردان خود برابر بنوونتو از نشستن روی نیمکت محروم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، اینتر در دیدار شب گذشته برابر بنوونتو توانست در غیاب سرمربی خود آنتونیو کونته که از همراهی تیم محروم بود، با چهار گل تیم پیپو اینزاگی را در سن سیرو شکست دهد.

ابتدا بنوونتو با یک گل به خودی که روی ضربه آزاد به دست آمد دروازه خود را گشود و سپس لائوتارو یک گل و لوکاکو دو گل دیگر برای نراتزوری به ثمر رساندند تا اینتر 4-0 پیروز این بازی شود.
کریستین استلینی، دستیار آنتونیو کونته، که در غیاب سرمربی محروم، هدایت اینتر را به عهده داشت، پس از این پیروزی گفت: "از تمام تیم راضی هستم، برنامه بازی ها به ما اجازه داد تا از تمام نفراتی که در دسترس بودند استفاده کنیم و امروز از همه بازیکنان نمایش مثبتی دیدیم.

اینجور مسابقه ها همیشه خطرات پنهانی به همراه دارند، مهمترین مسئله این بود که چطور همه بازیکنان در جریان بازی دخالت داشتند. این چیزی است که با توجه به برنامه فشرده بازی ها بسیار مهم و حیاتی است. ما خیلی راضی و خوشحالیم که همه می دانند وقتی به بازی فراخوانده می شوندف باید چه کار بکنند."

دستیار کونته راجع به نمایش اریکسن افزود: "من از بازی او بسیار راضی بودم، از بازی کل تیم راضی بودم. کریستین خیلی زود با نقش جدید وفق پیدا می کند. این پستی است که به هوش تاکتیکی نیاز دارد و او خودش را به شکلی درخشان با این پست سازگار کرده است. اریکسن از تمام توانایی خود برای کمک به تیم استفاده می کند و ما انتظار کارهای خیلی بزرگی را از او داریم. او همچنین در دفاع نیز عالی ظاهر شد و ما از این موضوع واقعا خوشحال هستیم چرا که با او خیلی زیاد روی این کار کردیم.

ما از عملکرد او راضی هستیم و او نیز باید به این روند ادامه دهد."

 

استلینی راجع به غیبت کونته اضافه کرد: "بازیکنان خیلی خوب می دانستند که چطور باید با این بازی برخورد کنند و ثبات خود را حفظ کنند. حتی با وجود غیبت سرمربی در کنار زمین، آنها کاملا می دانستند که باید چه کنند."

اینتر تنها تیم در سری آ است که دو مهاجم با تعداد گل های دو رقمی دارد. دستیار کونته راجع به اینکه چه تعداد از این گل ها به درک لائوتارو و لوکاکو از یکدیگر برمی گردد گفت: "کار تیم در قرار دادن این دو در موقعیتی که بتوانند گل بزنند خیلی خوب است، مخصوصا که دو مهاجم ما، اولین کسانی هستند که دفاع را شروع می کنند. لوکاکو، لائوتارو و سانچز خیلی خوب کار می کنند و بسیار عالی روی چیزی که از آنها خواسته می شود متمرکز می مانند.

چیزی که بیش از همه باعث رضایت ما می شود این است که همه بازیکنان به دستورالعمل های ما به درستی پاسخ می دهند."