جمعه سی و یکم فروردین ماه
دعوا و جنجال در فینال والیبال نشسته کشور؛

حرمتها شکسته شد..

بعد ازسپری شدن  ۲ هفته از مرحله دوم،امروز مرحله فینال لیگ برتر والیبال نشسته در باشگاه عقاب تهران با بازی ۲تیم مس شهربابک به مربیگری هادی رضایی وذوب آهن اصفهان به مربیگری محمد رضا رحیمی  استارت زده شد.

بعد ازسپری شدن  ۲ هفته از مرحله دوم،امروز مرحله فینال لیگ برتر والیبال نشسته در باشگاه عقاب تهران با بازی ۲تیم مس شهربابک به مربیگری هادی رضایی وذوب آهن اصفهان به مربیگری محمد رضا رحیمی  استارت زده شد.

دو تیم در گیم اول تا امتیاز ۱۰ رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند اما سرویس های گلستانی باعث شد روند بازی به سود مس شهربابک تغییر یابد.این روند تا امتیاز ۲۲ به ۲۰ به سود مس ادامه یافت اما ۲ دفاع متوالی امامی از میثم علیپور ذوب آهن را به بازی برگرداند. درادامه مدیریت عالی احمد ایری در سرویس وپاس وهمچنین عملکرد مثبت پیدایش. بابادی.سبحانی و خطیب در خط حمله در مقابل ضعف خط دفاع تیم‌مس نتیجه بازی با برد دوب آهن همراه شد.


در گیم دوم نیز ذوب آهن بازی را تا وقت استراحت نخست با امتیاز ۸به ۴ پیش افتاد اما تیم مس با ۲امتیاز سرویس مرتضی رمضانی فاصله را کمتر نمود.اما در امتیازات پایانی ذوب اهن نبض بازی را به دست گرفت ودر حالی در امتیازات پایانی از حریف خودپیش افتاده بود با اشتباه پیدایش در سرویس وعملکرد موفق ساجدی نیا در بازی سازی وتقویت  مهاجمین در نهایت این تیم مس بود که بازی را به سود خود به پایان برد. 
در گیم سوم مهاجمین تیم مس که گیم های قبلی نمایش خوبی نداشتند اینبار ظهور بهتری داشتند وتوانست از پاس های خوب ساجدی نیا به خوبی استفاده نمایند در میان آنها مرتضی رمضانی که دراین دوره تغیر پست داده توانست عملکرد موفقی داشته باشد دفاع مس نیز به نسبت منسجم تر شده بود که در این گیم بازهم برتری آز آنها بود.
اما گیم چهارم ذوبی ها باز هم دست بردار نبود واینبار نیز با درخشش احمد ایری. امامی خطیب و بابادی به برتری محسوسی دست یافتند وتیم مس با پیشتازی ۲۰ به ۱۵ ذوبی ها علنی توان اجرای تاکتیک های خود را نداشت ودر نیکمت تیم نیز آقای رضایی   نسبت به داوری  اعتراصاتی داشت. تیم ذوب آهن گیم‌ چهارم رانیز ۲۵ به ۲۰ به پایان رساند.
در گیم پنجم بازی با حساسیت بالا وریسک کمتر تا  امتیاز برابر ۱۰دنبال شد اما در ادامه درخشش خطیبی وامامی در خط حمله ذوب اهن واشتباهات پی در پی مرتضی مهرزاد .گلستانی وصالحی  در تیم مس کار را برای تیم ذوب آهن با نتیجه ۱۵ بر ۱۰  تمام کارد. به این ترتیب دوب آهن با نتیجه ۳بر۲ پیروز میدان شد.

متاسفانه درپایان این دیدار اتفاقات ناخوشایندی رخ داد که درشان افرادمنتسب به تیم ملی نبود.

این بازی تا قبل از برگزاری، روی کاغد برتری از آن تیم مس بود ودر عمل هم در واقع می توانست با برد مس همراه شود اما با حمایتی که مسولان باشگاه ذوب آهن و محمد رضا رحیمی مربی تیم از بازیکنان با تجربه و جوان وفراهم نمودن فضایی باز برای اجرا وبروز توانمندی آنها انجام شده بود نتیجه ای برخلاف انتظارات را رقم زد. متاسفانه در پایان این بازی اتفاقاتی رخ داد و ظاهرا یکی از بازیکنان تیم ذوب آهن مقابل سرمربی تیم مقابل قرار گرفت و کار به جنجال رسانه ای کشیده شد ایری و هادی رضایی ظاهرا از یکی دو سال پیش کدورتهایی هم داشته اند و دامنه این اختلافات به مصاحبه مربیان دو تیم کشیده شد هادی رضایی سرمربی تیم مس در گفت و گو با البرزورزشی اظهار داشت که بر عکس نوشته شما ذوب آهن تیم جوانی نیست فقط یک بازیکن رده سنی جوانان در اختیار دارد که آن نیز از شاگردان خود من بود رضایی تاکید کرد که محمد رحیمی سرمربی ذوب آهن نیز که از شاگردان وی بوده هم خود او به باشگاه ذوب آهن معرفی کرده است و قرار شد که در این باره گفت و گویی مفصل داشته باشیم این در حالی است که از نگاه ما محمدرضا رحیمی سرمربی ذوب آهن از بازیکنان خوشنام گذشته بوده و چه خوب می شد اگر هر دو طرف با کمی خویشتن داری اجازه نمی دادند حرمتها در والیابل نشسته که حرف اول این ورزش بود شکسته شود. 
گزارش : ج-دوستدار