جمعه دهم فروردین ماه

نشست تخصصی اشتغال در ورزش

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش نشست تخصصی اشتغال در ورزش را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش نشست تخصصی اشتغال در ورزش را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ تخصصی اشتغال در ورزش به سفارش شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور با همکاری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 26 بهمن‌ماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 برگزار خواهد شد.
در این نشست موضوعاتی همچون: مشاغل ورزشی و شاغلین ورزش در ایران و جهان، فرصت‌های شغلی ورزش ایران، زمینه‌ها و عوامل مؤثر بر توسعه مشاغل ورزشی، راهبردهای توسعه مشاغل ورزشی و الگوی تقسیم‌کار ملی جهت توسعه مشاغل ورزشی ارائه خواهد شد.
بر اساس این گزارش، دکتر محمدحسین رضوی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران و مجری "طرح طراحی نظام اشتغال دانش‌آموختگان تربیت‌بدنی با رویکرد خصوصی‌سازی" و دکتر محمدحسین قربانی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم ورزشی و مجری " طرح طراحی الگوی توسعه مشاغل ورزشی در ایران" با توجه به فعالیت‌های پژوهشی بسیار ارزشمندی که درزمینهٔ اشتغال و به سفارش پژوهشگاه  انجام داده‌اند سخنرانی خواهند کرد.
همچنین  مهندس امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح‌های ملی فراگیر جوانان وزارت ورزش و دکتر محمدرضا برومند نماینده دانشگاه بهشتی و مسئول کارگروه اشتغال شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور از دیگر سخنران این نشست خواهند بود.
شایان‌ذکر است در این نشست روسا و مدیران گروه‌های دانشکده‌های علوم ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور حضور خواهند داشت تا با تبادل‌نظر اعضا شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور با یک هم‌فکری ملی و اقدام ملی در خصوص مشکلات فارغ‌التحصیلان تربیت‌بدنی و علوم ورزشی درزمینهٔ اشتغال بحث و گفتگو و زمینه را برای اشتغال این قشر از جوانان فراهم سازند.