جمعه دهم فروردین ماه

اسماعیل پور : قصد خداحافظی ندارم

مسعوداسماعیل‌ گفت قرار بود به عنوان کمک مربی در کنار تیم کشتی ارومیه در لیگ برتر حضور داشته باشم که متاسفانه بخاطر مسائل داخلی که داشتند انصراف داد و تیم استقلال جایگزین این تیم شده است.

وی با اشاره به حضور «رضا یزدانی» به عنوان مدیر فنی تیم استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد خاطر نشان کرد: بعد از جایگزینی استقلال به جای دریاچه ارومیه، هنوز کسی از این باشگاه برای حضورم به عنوان مربی تماسی نگرفته و البته در صورت نیاز با افتخار بنده حاضرم که در این باشگاه در لیگ برتر حضور داشته باشم. همه هدفم این است که بعد از پشت‌سر گذاشتن مصدومیت از کشتی دور نباشم.

اسماعیل‌پور در پاسخ به این سووال که وارد شدن به جرگه مربیگری یعنی خداحافظی از دنیای قهرمانی است؟ گفت: خیر هنوز از کشتی خداحافظی نکردم. هدفم از حضور در لیگ این بود که از کشتی دور نباشم چرا که آسیب‌دیدگی سبب شد مدتی نتوانم در کنار کشتی باشم.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در المپیک دارد یا خیر؟ اظهار داشت: همه امید دارند و منم به آینده بسیار امیدوارم. به طور حتم در تعویق المپیک خیری نه برای من بلکه برای ورزش کشورمان وجود داشت و امیدوارم که بتوانم خود را به مرز آمادگی لازم برسانم تا بتوانم برنامه خود را برای حضور در دومین میدان المپیکی پیاده کنم. مصدومیت دستم نیز رو به بهبودی است.

این ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن یادآور شد: تمرینات سبک کشتی را آغاز کردم و با مربیگری در لیگ می‌خواهم در کنار تشک باشم و بتوانم به تیم کمک کنم و دوست دارم از صفر تا صد در خدمت تیم در لیگ باشم.

وی در خصوص پدرش «محمود اسماعیل‌پور» از مربیان سازنده کشتی مازندران گفت: پدرم مشغول مربیگری است و تا روز آخری که هست اعلام کرده که باید در کنار تشک باشد.