جمعه دهم فروردین ماه

قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات تیراندازی کشور

تیم تیراندازی نیروی زمینی در مسابقات سراسری ارتش گرامیداشت دهه مبارک فجر در دو رشته تفنگ و تپانچه، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم تیراندازی نیروی زمینی در مسابقات سراسری ارتش گرامیداشت دهه مبارک فجر در دو رشته تفنگ و تپانچه، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی سرهنگ حسن چم کلانی ، رئیس دایره مسابقات سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: مسابقات سراسری تیر اندازی ارتش با حضور هفت تیم و ۵۶ ورزشکار به میزبانی باشگاه سرباز نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

رئیس دایره مسابقات سازمان تربیت بدنی ارتش ادامه داد: در رشته تفنگ تیمی، نیروی زمینی با ۸۵۶ امتیاز قهرمان شد و تیم‌ های نیروی هوایی با ۸۲۱ امتیاز و نیروی پدافند هوایی با ۸۲۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

 همچنین در رشته انفرادی تفنگ، حسین باقری با۳۰۰ امتیاز و ابراهیم فتحی با ۲۹۷ امتیاز و مجتبی خاکی با ۲۸۹ امتیاز هر سه از نیروی زمینی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

سرهنگ چم کلانی تصریح کرد: در رشته تیمی تپانچه نیز تیم نیروی زمینی با ۸۸۶ امتیاز قهرمان و تیم‌ های پدافند هوایی با ۷۹۲ و دانشگاه افسری امام علی(ع) نزاجا با ۷۵۲ امتیاز به ترتیب رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.
 
در رشته انفرادی تپانچه ۱۰ متر، سرهنگ چنگیز مسیب‌زاده با ۲۸۸ امتیاز از نیروی زمینی قهرمان شد و وحید گل‌خندان با ۲۸۶ امتیاز از نیروی هوایی و اشکان مومنی از نیروی زمینی با ۲۸۶ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

سرهنگ چنگیز مسیب‌ زاده مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی این نیرو که خود از ملی پوشان رشته تپانچه است با حضور در این دوره از مسابقات ضمن قهرمانی در رشته تپانچه ۱۰ متر با کسب امتیاز عالی قهرمانی تیمی نیروی زمینی ارتش را رقم زد.

در پایان در مجموع دو رشته تفنگ و تپانچه بادی تیم نیروی زمینی در جایگاه نخست ایستاد و تیم های نیروی پدافند و نیروی هوایی ارتش به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.