پنجشنبه نهم فروردین ماه

گواردیولا: دوران سخت محرومیت برای برناردو سیلوا تمام شد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، راجع به بازگشت برناردو سیلوا، هافبک سیتی، به آمادگی پس از محرومیت به خاطر توییت بحث‌برانگیزی خطاب به هم تیمی اش، صحبت کرده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، راجع به بازگشت برناردو سیلوا، هافبک سیتی، به آمادگی پس از محرومیت به خاطر توییت بحث‌برانگیزی خطاب به هم تیمی اش، صحبت کرده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی سیتی، پس از گذراندن یک دوره سخت، کم کم دارد به اوج آمادگی بازمی گردد. سیلوا در سال 2019 به دلیل توییت کردن عکسی از کودکی دوست و هم‌تیمی سیاه پوستش، بنجامین مندی، در کنار عکسی از یک برند آبنبات و شکلات اسپانیایی، که به دلیل عکس روی محصولاتش پیشتر به نژادپرستی محکوم شده بود، یک بازی محروم و 69 هزار یورو جریمه نقدی شد.
هر چند بنجامین مندی از انتشار این توییت ناراحت نشده بود و با ایموجی خنده پاسخ سیلوا را داده بود، اما گفته شد که این توییت نقض شدید قوانین اتحادیه فوتبال در مورد رفتارهایی است که در رسانه های اجتماعی از فوتبالیست ها سر می زند.

پپ گواردیولا و مندی از برناردو سیلوا حمایت کردند اما گواردیولا می گوید که این موضوع باعث شد که عملکرد سیلوا در سیتی سیلوا افت پیدا کند.

ستاره پرتغالی سیتی اما این فصل به اوج آمادگی نزدیک بوده و در برد 1-0 سیتزین ها برابر شفیلد در روز شنبه نیز نمایش درخشانی ارائه داد و کمک کرد تا منچسترسیتی همچنان با سه امتیاز فاصله صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.

 گواردیولا راجع به سیلوا گفت: "دوباره تبدیل به عجب بازیکن بزرگی شده است. او بازی فوق العاده ای را ارائه داد. فروتنی او به شکلی است که در بدترین لحظات هم دست از لبخند زدن برنمی دارد.

وقتی متهم به چیزی شد که در مورد او صدق نمی کرد، دوران سختی را گذراند و خیلی برای او دردناک بود.

من هنوز هم نمی توانم بفهمم چطور آدمهای اتحادیه فوتبال توانستند او را به خاطر شوخی با مندی که دوست نزدیک اوست، متهم کنند. او از نظر احساسی واقعا به مشکل خورد چرا که انسان فروتنی است.

خوشحالم که برگشته و در سطحی بازی می کند که ما از او می شناسیم. او قادر به هر کاری هست. او هم یک بازیکن سطح بالای دیگر است که همواره در خدمت تیم است."