پنجشنبه نهم فروردین ماه

آرتتا: تمجیدی از داوید لوییز نشده است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ضمن تمجید از مدافع برزیلی این تیم، گفت که صحبتی راجع به تمدید قرارداد با داوید لوییز صورت نگرفته است.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ضمن تمجید از مدافع برزیلی این تیم، گفت که صحبتی راجع به تمدید قرارداد با داوید لوییز صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، داوید لوییز، مدافع باتجربه توپچی ها، دوران خوبی را می گذارند و از آمادگی فوق العاده ای برخوردار است. لوییز در تساوی 0-0 روز شنبه آرسنال برابر منچستر یوناتید به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.
داوید لوییز که این فصل با مصدومیت نیز دست به گریبان بوده، بالاخره به فرم ایده آل خود رسیده و نمایش درخشانی در ترکیب توپچی ها دارد.

این مدافع 33 ساله در قلب خط دفاع آرسنال در هفته های گذشته همکاری خوبی را با راب هولدینگ شکل داده و در هر چهار بازی اخیر آرسنال در لیگ برتر درخشیده. آرسنال در سه بازی از چهار بازی آخر خود در لیگ برتر با کمک داوید لوییز موفق به کلین شیت شده است.

آرتتا با تمجید از تلاش های داوید لوییز گفت: "افتخار این کاملا متعلق به خود او است چرا که او واقعا به شدت تمرین می کند. این فصل در ابتدا برای او بسیار سخت بود چرا که با چندین مصدومیت روبه‌رو شد اما همچنان به تلاش ادامه داد. او نقش خود را درک کرد، داوید لوییز نقش خود را در تیم می داند. او یکی از رهبران ما در زمین است و قصد دارد که همچنان پیشرفت کند.
 

حتی در این سن هم او همیشه بازی های خودش را دوباره تماشا می کند و همیشه سوالاتی دارد. وقتی چنین اتفاقی بیافتد شما همیشه می توانید به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنید و فکر می کنم به همین دلیل است که او در حال حاضر چنین نمایش خیره کننده ای دارد.

 داوید می داند در چه چیزهایی واعا خوب است و در چه چیزهایی هنوز جا برای پیشرفت دارد. او واقعا با خودش صادق است. کار کدن با او واقعا لذتبخش است.

او در ابتدا با تصمیمی که برای پیوستن به این باشگاه گرفت، در حالی که همچنان در تیم قبلی مشغول بردن و قهرمانی بود و هنوز قرارداد داشت، شخصیت خود را نشان داد.

او دلش چالش می خواست و در سن و سالی که او هست این موضوع همه چیز را راجع به او به شما می گوید، چرا که معمولا در آن سن چالش ها معمولا ورزشی نیستند و بیشتر تصمیمات اقتصادی هستند که باعث می شوند شما به کشور دیگری بروید.
اما داوید عاشق این بازی است و می خواست همچنان در بالاترین سطح و در لیگی بسیار رقابتی بازی کند. این چالشی است که او در حال حاضر از آن لذت می برد."
داوید لوییز سال گذشته با تمدید یکساله قرارداد با آرسنال موافقت کرد و در پایان فصل قراردادش با توپچی ها به اتمام می رسد.

مذاکرات برای تمدید دوباره قرارداد لوییز هنوز آغاز نشده اما آرتتا می‌‌گوید جای نگرانی نیست.
سرمربی آرسنال در این رابطه افزود: "هنوز چند ماهی فرصت هست. من همیشه با او راجع به این چیزها صحبت می کنم و ما اوضاع‌مان خوب است. چیزی که من از او می خواهم این است که تا پایان فصل همین عملکرد را حفظ کند."

 داوید لوییز در بین بازیکنان آرسنال از باتجربه ها گرفته تا جوانا این تیم بسیار محبوب است و بسیاری از بازیکنان جوان این تیم را زیر پر و بال خود گرفته.
آرتتا در این باره اضافه کرد: "او الگوی خوبی برای آنهاست. به خاطر کسی که هست و کارهای که در فوتبال کرده، همه از او حرف شنوی دارند. همچنین به خاطر مدلی که رفتار می کند و اینکه بسیار حرفه ای است. او یکی از الگوهای کلیدی مهمی است که ما در تیم داریم."