جمعه دهم فروردین ماه

قهرمانی شهرداری ورامین و باقی قضایا

والیبال نشسته ورامین قهرمان والیبال نشسته باشگاه های کشور شد.

والیبال نشسته ورامین قهرمان والیبال نشسته باشگاه های کشور شد.


تیم های ورامین و مس شهر بابک کرمان از نظر امتیازات شبیه هم بودند و کار به ست شماری کشید و شاگردان فرید صائبی گوی سبقت را از شاگردان هادی رضایی سرمربی تیم ملی ربودند این در حالی است که تیم ذوب آهن اصفهان با مربیگری محمد رضا رحیمی سرمربی تیم ملی جوانان در مکان سوم جای گرفت.
در پایان رقابتها سید محمد حسین حسینی شهرداری ورامین، حسین گلستانی از مس شهر بابک و محمد بابادی از ذوب آهن اصفهان امتیاز آورترین بازیکن معرفی شدند در تیم قهرمان بازیکنانی چون صادق بیگدلی ، داوود علیپوریان و ... و محمدحسین حسینی بازی کرده اند که همه از چهره های شاخص والیبال معلولان جهان هستند. 
این مسابقات در شرایطی به پایان رسید که برخورد لفظی احمد ایری بازیکن سابق تیم ملی و هادی رضایی سرمربی بلند آوازه تیم ملی منجر به بروز حواشی شده بود که در والیبال نشسته کشورمان سابقه نداشت. اما نکته ای در اینجا باید به آن اشاره کنیم اظهار نظر روز پیش سرمربی مس شهرآورد مبنی بر اینکه جوان نبودن تیم ذوب آهن بود که واکنش محمدرضا رحیمی را در پی داشت.
رحیمی در گفت و گو با البرزورزشی اظهار داشت: شش نفر از 12 بازیکن اصلی تیم ذوب آهن عضو تیم ملی جوانان بوده اند که حمیدرضا عباسی، علی اکبری، علی رضایی، قاسم اسلامی، مسعود امانمی و محمدرضا سبانی از آن جمله هستند بدون تردید بروز حواشی و جنجال دیگر به نمک مسابقات ورزشی تبدیل شده است و ما رسانه ها نیز بر شوری نمک می افزائیم اما فراموش نکنیم که ورزشهای گروهی به ویژه والیبال مظهر رفاقت هستند و چه بهتر که رفاقت ها را بر هم نزنیم.
گفت و گو: جمشید حمیدی