پنجشنبه نهم فروردین ماه

مصدومیت ماتیپ موجب بازماندنش از حضور در فصل شد

باشگاه لیورپول اعلام کرده است که جوئل ماتیپ، مدافع این تیم، به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داده است.

باشگاه لیورپول اعلام کرده است که جوئل ماتیپ، مدافع این تیم، به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، به نظر می رسد که مدافعان لیورپول با نفرینی دست به گریبان شده اند؛ پس از ویرژیل فن‌دایک و جو گومز، حالا نوبت به جوئل ماتیپ رسید تا به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست بدهد.

 

جوئل ماتیپ در پیروزی 3-1 هفته گذشته لیورپول برابر تاتنهام از ناحیه مچ پا آسیب دید و اکنون باشگاه لیورپول و  یورگن کلوپ، سرمربی این تیم، اعلام کرده اند که سرخ ها تا پایان فصل جاری ماتیپ را در اختیار نخواهند داشت.

در بیانیه باشگاه لیورپول که روی سایت این باشگاه قرار گرفته آمده است: "با معاینات بیشتر مشخص شد که ماتیپ در ادامه فصل قادر به بازی و نقش آفرینی در ترکیب قرمزها نخواهد بود."

 یورگن کلوپ نیز در رابطه با وضعیت مدافع مصدوم تیم خود گفت: "متاسفانه ما اکنون و پس از اینکه همه وضعیت مصدومیت او را بررسی کردند، متوجه شده ایم که جوئل در ادامه فصل باید غایب باشد.

اما او برای پیش فصل، فصل آینده حاضر خواهد بود و همه چیز بالاخره سر و سامان خواهد گرفت."

 کلوپ راجع به صحنه منجر به مصدومیت ماتیپ افزود: "واقعا بدشانسی بود چرا که او در آن لحظه عملکرد فوق العاده ای داشت و در واقع در آن لحظه در بازی با تاتنهام وقتی برابر سون پیروز شد، زندگی ما را نجات داد.

اما  او مچش را مصدوم کرد و همچنان به بازی ادامه داد و حالا ادامه فصل را از دست داده است. پس می توانید تصور کنید چقدر تلاش کرد تا در زمین بماند و به ما کمک کند."
لیورپول البته تایید کرده که توانسته با بن دیویس و اوزان کاباک قرارداد ببندد تا اندکی از نگرانی های این تیم و هوادارانش در خط دفاعی کاسته شود.