جمعه سی و یکم فروردین ماه

جلسه ای دوستانه داوران با سرپرست و دبیر کل فدراسیون

جمعی از داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال با سرپرست فدراسیون و دبیرکل فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

جمعی از داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال با سرپرست فدراسیون و دبیرکل فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی ، جمعی از داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال امروز با حضور در محل فدراسیون با حید بهاروند، سرپرست ، مهدی محمدنبی، دبیرکل و علیرضا سهرابی،رئیس دپارتمان داوری فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.
حیدر بهاروند،سرپرست فدراسیون فوتبال در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های بی منت جامعه داوری بر حمایت قاطع فدراسیون از آنان تاکید کرد.وی گفت: داوران از دیرباز مورد احترام آحاد مردم و علاقمندان فوتبال بوده اند و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.خوشبختانه امروز هم داوران شایسته فراوانی در خانواده داوری داریم و قطعا فدراسیون فوتبال در مسیر توسعه مباحث مرتبط در کنار این عزیزان است.

همچنین،مهدی محمدنبی،دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در جلسه با داوران عنوان کرد:جامعه فوتبال قدردان زحمات همه جانبه شما عزیزان است که به رغم محدودیت ها مسولیت خطیر قضاوت را برعهده دارید.شکی نیست که نگاه شما عزیزان به داوری و قضاوت مسابقات قلبی است و با عشق و علاقه خود داوری می کنید و معنویت را در اولویت کاری قرار داده اید.

وی افزود:یاد داوران پیشکسوت فوتبال ایران به خیر.یاد نامدارها ،نصیری ها و صالحی ها که از میان ما رفتند و عرض ادبی هم خدمت سرورانی که امروز در میان ما هستند داریم.شما امروز پیراهن مقدسی را برتن دارید و قطعا شایستگی پوشیدن آن را هم داشته اید.
نبی خاطرنشان کرد:فدراسیون فوتبال با همه توان تلاش می کند که با حمایت همه جانبه همواره حامی و همگام داوران باشد.اگر زمانی نکته ای و درد دلی داشتید،فدراسیون فوتبال با همه وجود شنونده خواهد بود و در صدد رفع مشکلات خواهیم بود.
در ادامه،سید مهدی سیدعلی، محمدرضا منصوری، موعود بنیادی فر، بیژن حیدری ، اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم، علی صفایی و سعید قاسمی که در این نشست حضور داشتند به بیان دیدگاههای خود درباره موضوعات مختلف پیرامون داوری پرداختند و از برگزاری این نشست تقدیر کردند.