سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
سوریه بهره بیشتری برد؛

استکی: با تیم ملی ارمنستان اردوی مشترک داریم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: به زودی با تیم ملی بوکس ارمنستان اردوی مشترک برگزار خواهیم کرد تا ملی پوشان با وضعیت تمرینات تیم های دیگر به سطح آمادگی کافی برسند.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: به زودی با تیم ملی بوکس ارمنستان اردوی مشترک برگزار خواهیم کرد تا ملی پوشان با وضعیت تمرینات تیم های دیگر به  سطح آمادگی کافی برسند.


علی استکی در گفت و گو با البرزورزشی در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی بوکس و تمرینات مشترکی که با تیم سوریه برگزار شده است عنوان کرد: شرایط تیم ملی مناسب است و تیم را برای حضور در بازی های تدارکاتی آماده می کنیم البته در لیگ بوکس همه ورزشکاران حضور فعال خواهند داشت که این موجب می شود ورزشکاران به آمادگی کافی برسند و از 16 اسفند ماه نیز استارت لیگ ها را می زنیم.
وی افزود: فردا با تیم سوریه ساعت 16 بازی دوستانه خواهیم داشت که بدون تماشاگر برگزار می شود و فردا هم برای آماده سازی تیم یک رقابت با تیم نیروهای مسلح برگزار می کنیم تا سطح آمادگی تیم ارتقا یابد.
استکی در مورد اردو مشترکی که با تیم سوریه برای تیم ملی کشور برگزار شد ابراز کرد: شش مرحله تمرین مشترک داشتیم و در کل باید بگویم که تیم ملی کشورمان در مقایسه با آنها از وضعیت بهتری برخوردار بود و در مجموع تیم سوریه بیشتر از ما بهره برد اگرچه ما هم به این تمرین مشترک احتیاج داشتیم.
سرمربی تیم ملی بوکس در مورد مسابقات برون مرزی پیش رو یاد آور شد: برای سال آینده برنامه ریزی شده است که با تیم ارمنستان اردوی مشترک برگزار کنیم که تیم ملی این کشور به تهران می آید همچنین در یک تورنمنت هم حضور پیدا می کنیم که البته زمان و مکان آن مشخص نیست.
وی در مورد اینکه تیم ملی بوکس ایران هم میهمان تیم سوریه خواهد شد تاکید کرد: اگر بعد از المپیک دعوتمان کنند این میزبانی را می پذیریم.
گفت و گو: الهه طائمه