سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

تکرار رکورد 17 سال پیش مورینیو توسط توماس توخل

توماس توخل بعد از نزدیک به ۱۵ سال رکورد ژوزه مورینیو را تکرار کرد و تیمش موفق شد در سه بازی پیاپی کلین شیت کند.

توماس توخل بعد از نزدیک به ۱۵ سال رکورد ژوزه مورینیو را تکرار کرد و تیمش موفق شد در سه بازی پیاپی کلین شیت کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، توماس توخل چندی پیش و بعد از دو سال سرمربیگری در پاری سن ژرمن از هدایت این تیم برکنار شد؛ بلافاصله بعد از این اتفاق سرمربی سابق تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو جای توخل را گرفت. با این حال سرمربی آلمانی برای شروع یک چالش جدید خیلی انتظار نکشید چراکه باشگاه چلسی بعد از برکناری فرانک لمپارد او را به عنوان جانشین سرمربی انگلیسی انتخاب کرد.
 
آبی های لندن در اولین گام خود با سرمربی جدید به تساوی بدون گل برابر ولورهمپتون دست یافتند و در دیدار دوم با ارائه یک نمایش امیدوارکننده 2-0 برنلی را مغلوب کردند تا با روحیه ای بسیار مناسب پا به دیدار حساس شب گذشته مقابل تاتنهام بگذارند.
 
 
چلسی دیشب در چهارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس مهمان تاتنهام بودند و موفق شدند با یک عملکرد کم نقص و عالی حریف خود را با تک گل جورجینیو از روی نقطه پنالتی شکست دهند.
 
عدم دریافت گل توسط چلسی در مسابقه شب گذشته باعث شد که یک رکورد ویژه برای سرمربی جدید این تیم به ثبت برسد. آبی ها در هر سه بازی ابتدایی خود تحت هدایت توماس توخل هیچ گلی دریافت نکرده اند؛ اتفاقی که باعث شد رکورد ژوزه مورینیو توسط توخل تکرار شود چرا که آخرین بار مرد پرتغالی در سال  2004 موفق شده بود با چلسی در سه بازی ابتدایی کلین شیت کند.