سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

سوارز: با ترک بارسلونا به دنبال کسب قهرمانی لالیگا هستم

لوییس سوارز پس از شش سال بارسا را ترک کرد و به اتلتیکو مادرید رفت و حالا در حال رهبری این تیم به سوی کسب عنوان قهرمانی در لالیگا است.

لوییس سوارز پس از شش سال بارسا را ترک کرد و به اتلتیکو مادرید رفت و حالا در حال رهبری این تیم به سوی کسب عنوان قهرمانی در لالیگا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، لوییس سوارز تاکنون در این فصل از رقابت های لالیگا 14 گل برای اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده تا به شاگردان دیگو سیمئونه کمک کند با یک بازی کمتر و  10 امتیاز اختلاف با بارسلونا، تیم دوم جدول، در صدر جدول قهرمانی لالیگا جا خوش کنند.

سوارز در میان بازیکنانی که در این فصل از رقابت ها حداقل دو گل به ثمر رسانده اند، کمترین میزان متوسط دقایق بازی بر تعداد گل را دارد و در هر 85 دقیقه یک گل برای اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده.
مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید راجع به خروج از بارسلونا پس از اینکه رونالد کومان سرمربی آبی اناری ها شد، صحبت کرده است.

سوارز گفت: "وقتی بارسلونا به من گفت که دیگر روی من حساب نمی کنند، خیلی برای من سخت بود، انتظار این را نداشتم.
مخصوصا به خاطر مدل برخورد و رفتاری که با من داشتند، خیلی لحظات سختی را سپری کردم. کومان مرا صدا کرد و به من گفت که جایی در برنامه های او ندارم.

وقتی بارسلونا رسما به من گفت که نیازی به من ندارد، مذاکرات با اتلتیکو مادرید و سیمئونه و میگل آنخل آغاز شد.
باشگاه های زیادی به من علاقمند بودند، نه فقط یوونتوس. من می خواستم که تصمیم درست را بگیرم، بهترین تصمیم برای خودم و خانواده ام."
لوییس سوارز که پیش از پیوستن به اتلتیکو مادرید به همراه لیونل مسی و بارسلونا چهار عنوان قهرمانی در لالیگا و همچنین قهرمانی در چمپیونزلیگ را کسب کرده است، همچنین راجع به وضعیت مسی و ماندن یا رفتن این بازیکن افسانه ای از بارسلونا صحبت کرده است.
سوارز راجع به مسی گفت: "این بعد از ظهر با او صحبت کردم و او از پیروزی برابر گرانادا خیلی خوشحال بود. او در سطحی استثنایی بازی می کند. بهترین بازیکن جهان است.
مسی هر وقت که خودش بخواهد بازنشسته می شود، او می تواند تصمیم بگیرد که می خواهد در بارسلونا بازنشسته شود یا در آرژانتین یا هر جای دیگری."