پنجشنبه نهم فروردین ماه

پولویی: تهران چهار کشتی گیر تیم ملی دارد

مربی اسبق تیم ملی و یک از مربیان سازنده  تهران گفت:امروز با دعوت هیأت کشتی استان تهران و همچنین هماهنگی که انستیتو کشتی داشت طی جلسه ای بسیار خوبی برگزار شد که تمام پیشنهادات و مواردی که ممکن بود در جهت ارتقای کشتی و مربیان انجام شد که ان شا الله با خروجی خوبی که داشتیم وارتقای خوب در کشتی در سطح کشور و بالاخص سطح تهران داشته باشیم و مشهود باشد. چیزی که روشن و مبرهن است.

 مربی اسبق تیم ملی و یک از مربیان سازنده  تهران گفت:امروز با دعوت هیأت کشتی استان تهران و همچنین هماهنگی که انستیتو کشتی داشت طی جلسه ای بسیار خوبی برگزار شد که تمام پیشنهادات و مواردی که ممکن بود در جهت ارتقای کشتی و مربیان انجام شد که ان شا الله با خروجی خوبی که داشتیم وارتقای خوب در کشتی در سطح کشور و بالاخص سطح تهران داشته باشیم و مشهود باشد. چیزی که روشن و مبرهن است.

اسماعیل پولویی درگفت و گو با البرزورزشی گفت: با تشکیل این جلسات ما می توانیم شکل کار را تغییر بدهیم و باعث سطح آگاهی چه از جهت تئوریک و چه از جهت کار فنی مهارتی صورت بگیرد. در ارتباط با کار کشتی تهران، خوشبختانه چهار وزن از ده وزن تیم ملی، کشتی گیران تهران  هستند که این خودش بیانگر کار شد و شکر خدا چند وزن از این چهاروزن، می توانند برای انتخابی المپیک شرکت کنند که امیدوارم موفق بشوند.

وی افزود: در گروه های سنی دیگر هم نماینده هایی به این شکل داریم که ان شالله ما با اتمام این بیماری کرونا می توانیم این عقب ماندگی را جبران کنیم  واین مشکلی است که  همه در سطح دنیا دارند که باید رفع بشود. با تشکیل اردوهای بدن سازی در سطح استان های مختلف این مسئله هم لحاظ بشود.کشتی فعلی کشور ما و کشتی حال دنیا با توجه به شرایط کرونا، بیشتر روی آورده اند به مسائل آمادگی جسمانی تا به این شکل آمادگی خودشان را حفظ کنند و مربیان با تشکیل اردوهای تمرینی که قرنطینه هستند، کار کشتی هم انجام بشود که خوشبختانه ما شاهد هستیم که این کار در اردوها صورت می گیرد و بسیارخوب کار در حال انجام است.

پولویی تصریح کرد: من بسیار خوشبینم که بتوانند سهمیه المپیک هم بگیرند و در انتها هم در المپیک نتیجه خوبی بگیرند. خواه ناخواه کشتی در خون مردم ماست و معتقد هستم این رشد انجام می شود و ما افول نداریم. با توجه به اینکه عاشق زیاد داریم، در سطح کشور، چه کشتی گیر، چه مربی ، چه کادر اجرایی و یا فدراسیون، نمی گذارند کشتی کشتی به گل بنشیند و البته امیدوارم که کشتی نتیجه مطلوب بگیرد.

گفت و گو: احمد دباغ