شنبه یکم اردیبهشت ماه

کرونا یک تیم لهستانی را محروم کرد

تیم یاسترژبسکی وگیل لهستان  از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد.

تیم یاسترژبسکی وگیل لهستان  از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ کنفدراسیون والیبال اروپا امروز تصمیم گرفت تا سرانجام تیم وگیل را از حضور در لیگ قهرمانان اروپا 2020-2021 محروم کند.

دلیل این امر موارد کشف شده از عفونت ویروس کرونا در یاسترژبسکی قبل از مسابقات دور چهارم این بازی ها در کازان روسیه است که برای تاریخ 9-11 فوریه برنامه ریزی شده است.  دور رفت بازی های گروه C  در برلین آلمان برگزار شده بود. در نتیجه ، گنفدراسیون والیبال اروپا باشگاه وگیل را در هر سه بازی3-0 بازنده اعلام کرد.

تیم یاسترژبسکی پس از  اینکه تست دو بازیکن این تیم بعد از بازی با استال نیسا در پلاس لیگا، که در دوم فوریه انجام شد مثبت اعلام شد. به همین خاطر  ممکن است تیم وگیل دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

حال دو بازیکن مبتلا به کرونا خوب است و علائم خفیفی دارند. این دو بازیکن از همان ابتدا به سرعت در قرنطینه قرار گرفتند. سایر افراد تیم، بازیکنان و کادرفنی و مربیان نیز مورد تست PCR قرار گرفتند تا مشخص شود آیا می توانند برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان که به میزبانی زنیت کازان روسیه و در هشتم فوریه برگزار خواهدشد اعلام آمادگی کنند یا خیر…؟!

در حال حاضر تمامی افراد این تیم که تا به الان به این ویروس مبتلا نشده اند در یک محیط جدا مشغول تمرین هستند. همه افراد تیم از جمله، کارکنان، بازیکنان، کادر فنی  مطابق با دستور العمل های پزشکان و متخصصان عمل می کنند تا مشکلی برای برای ان ها پیدا نشود.

با توجه به وضعیت موجود، تیم یاسترژبسکی تمام دستورات  ایمنی را حفظ می کند و مقامات لیگ والیبال لهستان و اتحادیه والیبال اروپا (CEV) را در مورد این مورد مطلع خواهد کرد.