جمعه دهم فروردین ماه

ساوانی و پایان ورزش حرفه ای

کریستیان ساوانی Cristian Savani بازنشسته می شود؛ داستان زیبا والیبال این مرد تقریباً 20 سال طول کشید که از بخش های عالی پر بود . کریستیان ساوانی ، ستاره والیبال ایتالیا تصمیم گرفته در سن ۳۸ سالگی بازنشسته شود.

او در ۲۰ سال گذشته برای والیبال بسیار کار کرده است، با بازی در تیم های قدرتمند ایتالیا جایزه های بسیاری کسب کرده. از او حرف خواهیم زد که دو بار پیاپی با تیم ایتالیا قهرمان اروپا شد. وی گفت: "تصمیم گرفتم بعد از گذشت حدود ۲۰ سال از زندگی حرفه ای جدا شوم و به زندگی ادامه دهم."
این پست را می نویسم تا اول از همه از ورزشی که شور و احساسات زیادی در من ایجاد کرد تشکر کنم. والیبال متشکرم که همه فرصت ها را به من دادی. از همسرم میهائلا تشکر می کنم که در طول این سال ها همیشه در کنار من بوده و در تمام گزینه هایی که انجام دادم از من حمایت کرد. و او کسی است که شانه اش در سخت ترین لحظات تکیه گاه گریه ام بود.
(میهائلا ترویسا دختر لونومیر تراویسا و خواهر دراگان تراویسا است. ایندو سرمربی و بازیکن تیم شهرداری ارومیه بودند.)

هر حرفه ای ترکیبی از احساسات است که با آنها رشد می کنیم. مایا( دختر این زن و شوهر زاده چهارم آوریل ۲۰۱۳ است)از تو هم تشکر می کنم.زیرا هر جا که تو بودی شناور در سراسر جهان همیشه راهی پیدا کرده ای که همه چیز را به یک ماجرای فوق العاده تبدیل کنی. از همه مربیان ، مدیران ، فیزیوتراپیست ها ، پزشکان و همه هم تیمی هایم و بازیکنانی که در این سفر زیبا( دوران حرفه ای) با آنها ملاقات کردم تشکر می کنم. شما بخشی از این دوران بوده اید.
حالا وقت آن رسیده است که از تمام تجربه ام ، همه استقامت ام و همه از خود گذشتگی ام برای پیراهن دوم خودم ،پیراهن دوم زندگی ام در واقع مرحله دوم زندگی ام، استفاده کنم . من از این زمینه استفاده خواهم کرد تا چیزی را تحقق بخشم که امیدوارم هنوز هم با این ورزش ارتباط زیادی داشته باشد. "