جمعه دهم فروردین ماه

سولسشر: پوگبا در منچستریونایتد لذت می برد

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، همچنان سوژه شایعاتی در رابطه با ترک یونایتد و پیوستن به دیگر تیم ها است، اما سرمربی شیاطین سرخ اهمیتی به این شایعات نمی دهد.

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، همچنان سوژه شایعاتی در رابطه با ترک یونایتد و پیوستن به دیگر تیم ها است، اما سرمربی شیاطین سرخ اهمیتی به این شایعات نمی دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید به رغم همه شایعاتی که در مورد آینده او جریان است، پوگبا در این تیم خوشحال است. سولسشر اما از اظهار نظر راجع به اینکه پوگبا تا په زمانی در یونایتد خواهد ماند، خودداری کرد.

 قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در تابستان سال 2022 به پایان خواهد رسید و گفته می شود که تاکنون هیچ صحبتی در رابطه با تمدید قرارداد هافبک فرانسوی با یونایتد صورت نگرفته است.
در روزهای اخیر برادر پل پوگبا در مصاحبه ای گفت که اگر منچستر پول می خواهد باید پوگبا را در اولین فرصت یعنی پنجره نقل و انتقالاتی بعدی، بفروشد، چرا که او بدون شک سال بعد به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد.

سولسشر در باره پوگبا گفت: "حدس و گمان ها راجع به پل همیشه برقرار خواهد بود. ما با پل گفتگوهای خوب و صریحی داریم، البته اینکه راجع به چه چیزهایی صحبت می کنیم و این موقعیت را چطور می بینیم، بین خودمان باقی می ماند.

من فقط خوشحال هستم که او در حال حاضر متمرکز است و واقعا خیلی خوب بازی می کند و از خودش راضی است، این چیزی است که اهمیت دارد. می توانید ببینید که پل از فوتبال خودش آن هم در پیراهن قرمز منچستریونایتد دارد لذت می برد."

 پوگبا پس از چندین مصدومیت پیاپی و همچنین ابتلا به کرونا در ابتدای فصل، بالاخره به آمادگی کامل رسیده و این هفته ها در فرم بسیار خوبی به سر می برد.

با وجودی که سولسشر را برای رساندن پوگبا به آمادگی تحسین کرده اند، اما سرمربی منچستریونایتد می گوید این خود پوگبا است که شایسته ستایش و تحسین است.
سولسشر افزود: "به نظرم باید از پل بپرسید که چه کرده است. او به سختی تلاش کرد و آمادگی خود را به دست آورد. من بارها گفته ام... او فصل قبل، به خاطر مصدومیت ها فصل بدی داشت و این فصل هم مبتلا به کرونا شد و مصدوم هم شد. اما او واقعا سخت تلاش می کند و در تیمی حضور دارد که خیلی خوب بازی می کند و پوگبا برای همه الهام بخش است."