جمعه دهم فروردین ماه

هانسی فلیک: برای شرکت در جام باشگاهی عازم قطر شدیم

در سرمای گزنده برلین و زیر بارش برف، بایرن مونیخ موفق شد با پیروزی 1-0 برابر هرتا برلین و کسب 3 امتیاز این بازی، اختلاف خود در صدر جدول با لایپزیش را به 10 امتیاز برساند.

در سرمای گزنده برلین و زیر بارش برف، بایرن مونیخ موفق شد با پیروزی 1-0 برابر هرتا برلین و کسب 3 امتیاز این بازی، اختلاف خود در صدر جدول با لایپزیش را به 10 امتیاز برساند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بایرن مونیخ در هوایی بسیار سرد و در زیر بارش برف که شرایط زمین بازی را نیز نامساعد کرده بود، توانست با جنگندگی و با تک گل کینگزلی کومان در دقیقه 21 برنده سه امتیاز این بازی شود. بایرن مونیخ پس از این بازی، برای شرکت در جام جهانی باشگاه ها راهی قطر شد.

 هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، پس از این پیروزی گفت: "نیمه اول خیلی سخت بود. مجبور شدیم در چند مرحله بدون داشتن مالکیت توپ بجنگیم، اما تیم خیلی خوب کار کرد. تا آخر از برتری 1-0 خود  دفاع کردیم. من راضی هستم. می خواستیم با پیروزی در این بازی به قطر برویم. حالا می توانیم از پرواز به قطر لذت ببریم."
 
فلیک همچنین راجع به بازی کردن گورتزکا و مارتینز در جام جهانی باشگاه ها گفت: "ما باید روز به روز پیش برویم. اوضاع لئون گورتزکا کمی بهتر است. خاوی مارتینز اما احتمالا نخواهد رسید. اگر به بازی اول نرسیدند احتمالا به بازی دوم می رسند."

 توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، نیز درباره پیروزی برابر هرتابرلین گفت: "وقتی برای گرم کردن به زمین آمدیم، چمن یخ زده بود و از همان موقع می توانستیم برو بکشیم که نبرد سختی در پیش داریم. تیم های پال داردای، سرمربی هرتا، همیشه برای سانتیمتر به سانتیمتر زمین بازی می جنگند. ما قطعا باید یک یا دو گل دیگر می زدیم. در پایان ولی نمایش دو تیم خیلی نزدیک بود. خیلی مهم بود که ما امروز توانستیم کلین شیت کنیم.

حالا ما پنج برد پیاپی کسب کرده ایم و به جام جهانی باشگاه ها می رویم. این تاج افتخار بعد از چمپیونزلیگ است و ما می خواهیم تاج قهرمانی را بر سر بگذاریم."