چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
گردهمایی بزرگان فوتبال به یاد شهدای سلامت؛

یاران بابک معصومی، برای رقبا خط و نشان کشیدند

مسابقات فوتسال صنعت دارو ،گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز شد.

مسابقات فوتسال صنعت دارو ،گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز شد.


 این رقابتها ویژه نامداران فوتبال،فوتسال،هنرمندان و رسانه "جام دارو و درمان"بزرگداشت شهدای کرونا و مدافعان سلامت با رعایک کامل پروتکل های بهداشتی و در دو رده سنی ۴۰ تا ۵۰ و ۵۰ تا ۶۵ سال در سالن  مجموعه ورزشی کشتیرانی واقع در لویزان برگزار می شود.
در گروه سنی ۴۰ تا ۵۰ سال ۱۸ تیم و در رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال ۱۲ تیم به صورت دوره ای رقابتهای خود را آغاز کردند.
در دور نخست مسابقات تیمهای رادبوی ،سید علیخانی، بابک معصومی ،خاکپور ،یاران ناصر حجازی ،پرویز ابوطالب و زنده یاد علی دانایی فرد با بازیکنانی شاخص به میدان آمدند و بنیاد شهید در یک حرکت خوب با نام و یاد  شهید رضایی مجد و ابوالفضل پارسا وارد مسابقات شد.
دیگر تیمهای حاضر هم با یاد بزرگان سفر کرده از عرصه فوتبال ( منصور پورحیدری،جعفر کاشانی  و حبیب زرین نام و...) دعوت گروه برگزار کننده مسابقات  را اجابت کردند.
روز جمعه مسابقات به شدت تحت تاثیر درگذشت دو چهره محبوب و جوان  فوتبال کشور (شادروان مهراد میناوند و شاد روان علی انصاریان)قرار داشت و تیمهای حاضر با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه و صلوات و یک دقیقه سکوت نام‌و یاد این دو عزیز را گرامی داشتند.
تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی (قلم ورزش )که در برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به ویژه در رده پیشکسوتان همواره پیشگام و پیشقدم می باشد، با ارج نهادن به بانی تیم  قلم ورزش  و با نام  ( یاران علی مودت)در مسابقات حضور یافت. قلم ورزش در اولین گام به مصاف تیم زنده یاد فریدون رادبوی رفت
حضور چهره هایی نام آشنا در تیم رادبوی از جمله علی پازوکی،ایرج سائلی ،امیر شمسایی ،امیر فراشی  و فرامرز عزتی در نوع خود جالب بود.
در تیم یاران مودت: فریدون موسوی ،مرتضی موسوی زنوز ،احمد میرزاییان،خسرو کفیلی ،حسن دوستارگان ،محمد رضا صحرانورد،محمد منصوری ،ابوالفضل کشاورز و احمد پیشداد به میدان رفتند. مهدی فاطمی .افشین امیر شاهی و جعفر عابدی هم دیگر نفرات قلم ورزش بودند که به دلیل مصدومیت فرصت بازی نیافتند.
علیرضا عابدی و محمد توتونچی مربیان تیم قلم ورزش بودند و حسین‌ماهوت فروش  هم سرپرست گروه بود. 
این دیدار پرفراز ونشیب با نتیجه ۶ بر ۲ به سود تیم قدرتمند  یاران رادبوی خاتمه یافت.
تیم یاران مودت در دیدار بعدی به مصاف تیم‌پیشکسوتان شاهین ( زنده یادجعفر کاشانی) می رود .این دیدار روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۱۶/۴۵ دقیقه برگزار می شود.
نتایج روز نخست:
زنده یاد مسلم طلوعی ۲ - زنده یاد علی دانایی فرد صفر
سندیکای داروی ایران(به یاد شهدای سلامت)۲- زنده یاد ناصرحجازی ۱
یاران حسین عسگری ۲ - بوتان (زنده یاد پریوز ابوطالب)صفر
تهران(زنده یاد سهراب خمس آبادی)۲-بنیاد شهید (به یاد ابوالفضل پارسا)۱
زنده یاد کاظم سید علیخانی ۳-بنیاد شهید (به یاد شهید رضای مجد)۳
زنده یاد احمد طاهری ۷ -یاران محمد رضا حیدریان ۲
یاران محمد خاکپور۴-یاران مهدی متاجاتی ۱
صدا و سیما (شبکه سلامت)۵-زنده یاد مسعود استیلی ۳
بابک معصومی ۹ -کانون وکلا (زنده یاد امیر کاتوزیان)۱

نویسنده: احمدمیرزائیان