جمعه دهم فروردین ماه

دادگر: وزارت دفاع قول تولید مهمات مرغوب داده است

رئیس فدراسیون تیراندازی با ابراز امیدواری که تیراندازی ایران در بازی های المپیک صاحب مدال شود گفت: با توجه به رکورد و نتایجی که تیراندازان ما در مسابقات مجازی آسیا کسب کردند به مدال المپیک امیدواریم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با ابراز امیدواری که تیراندازی ایران در بازی های المپیک صاحب مدال شود گفت: با توجه به رکورد و نتایجی که تیراندازان ما در مسابقات مجازی آسیا کسب کردند به مدال المپیک امیدواریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، علی دادگر در اختتامیه مسابقات لیگ تیراندازی به اهداف پروازی گفت: براساس نظر کارشناسان فنی یکی از بهترین نتایج طول تاریخ تیراندازی در این دوره به دست آمده است. مسابقات لیگ‌ تیراندازی به اهداف پروزای بدون حاشیه و در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد و اهالی تیراندازی به اهداف خود دست یافتند.
او با تشریح اهداف فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی به دنبال قهرمانان بود که همیشه تمرین کنند و اسپانسرها که حضور و نقش خوبی داشتند و مهمات و فشنگ های رایگان در اختیار ورزشکاران قرار دادند.
رئیس فدراسیون تیراندازی درخصوص برنامه ملی پوشان برای کسب دو سهمیه بازی های المپیک توکیو خاطرنشان کرد: اولین مسابقاتی که برای المپیکی ها درنظر گرفتیم جام جهانی است که ۲۸ اسفندماه در هندوستان برگزار می شود که به احتمال خیلی زیاد برگزار نمی شود.
وی افزود: قرار بود دو ورزشکاری که در آستانه کسب سهمیه المپیک هستند شرکت کرده و رده بندی خود را ارتقاء دهند که مسابقات به احتمال زیاد برگزار نمی شود. درعین حال مسابقات کره جنوبی سال آینده برگزار می شود. بعد از آن هم اردویی در آلمان پیش بینی کرده ایم سپس مسابقات جهانی باکو را در پیش داریم و بعد از آن بازی های المپیک برگزار می شود. البته اردوهایی را درنظر داریم که با بهتر شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در آن اردوها نیز شرکت می کنیم.
دادگر با اشاره به کسب شش سهمیه المپیک توکیو اظهار داشت: ما شش سهمیه بازی های المپیک توکیو را کسب کرده ایم که در صدر فدراسیون های ورزشی هستیم و امیدوارم نخستین مدال های تاریخی را نیز به دست آوریم.
وی درباره بازدید وزیر ورزش و جوانان از سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی تهران و قول مساعد برطرف شدن مشکل مهمات تیراندازان گفت: وزیر ورزش از نزدیک موفقیت های ما را مشاهده کرد و پیگیر حضور پر قدرت ما در بازی های المپیک هستند.
وی ادامه داد: به دلیل تحریم ها، نداشتن سفرها و اردوهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا و در تامین مهمات با سختی مواجه هستیم. به عبارت بهتر مهمات حداقلی را برای ورزشکاران تامین کردیم، اما وزیر ورزش درباره ارتقاء کیفی مهمات ورزشکاران با وزیر دفاع صحبت کردند و به دنبال آن سه روز پیش جلسه ای با مسئولان تولیدات مهمات ورزشی داشتیم که قول مساعد دادند تا ظرف ده پانزده روز آینده سطح کیفی مهمات ورزشی را ارتقاء دهند و ما کارهایمان را با حداقل نیاز به خارج از کشور تامین کنیم.