جمعه دهم فروردین ماه

موسایی : کشتی فارس حرکتش سریع تر شد

رئیس هیات کشتی استان فارس گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان بسیار مثمرثمر بود و دست آوردهای خوبی را برای کشتی استان داشت.

رئیس هیات کشتی استان فارس گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان بسیار مثمرثمر بود و دست آوردهای خوبی را برای کشتی استان داشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ محمد موسایی تصریح کرد: در اولین جلسه دیداری را با آیت اله دژکام نماینه ولی فقیه برگزار کردی که یکی از دست آوردهای بزرگ این نشست این بود که قرار شد طرح توسعه کشتی استان توسط هیئت کشتی و اداره ورزش و جوانان تا پیش از 13 رجب ولادت حضرت امام علی (ع) تهیه شود و در شورای فرهنگی استان به تصویب برسد و سپس اجرایی شود.


وی ادامه داد: اگر این طرح به تصویب برسد وظایف همه ی دستگاه ها برای توسعه کشتی مشخص می شود و آنگاه همه باید پای کار کشتی بیایند.


 دکتر رحیمی  استاندار فارس شناخت خوبی از قهرمانان ما داشتند و حتی آن ها به اسم کوچک می شناختند در جلسه ای که با استاندار داشتیم قرار شد که با کمک استانداری بخش خصوصی در کنار هیأت کشتی قرار بگیرد تا بتوانیم در سال آینده در لیگ برتر کشتی تیم داری کنیم ضمن اینکه از ظرفیت های استانداری برای رفع بدهی های هیئت کشتی به جهت برگزاری جام تختی استفاده شود.


وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای این جلسه این بود که نسبت به اشتغال تعدادی از قهرمانان کشتی استان اقدام شود.


رئیس هیات کشتی استان فارس تصریح کرد: جلساتی را نیز با مسئولان صدا و سیما داشتیم که قرار شد صدا و سیما به کشتی استان توجه بیشتری کند و در جلسه ای که با فرماندهی نیروی انتظامی نیز داشتیم قول همکاری با هیأت کشتی را در زمینه های مرتبط دادند.


موسایی اظهار داشت: یکی دیگر از جلسات بسیار سازنده جلسه با سردار بوعلی فرمانده سپاه استان بود که مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه بتوانیم از سالن های سپاه در شهرهای مختلف استان استفاده کنیم و فدراسیون و هیأت کشتی نیز نسبت به تجهیز این سالن ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: جلسه ای نیز با رئیس آموزش و پرورش استان داشتیم که در آن جا نیز مقرر شد تا سالن هایی که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند برای استعدادیابی کشتی گیران با برند فدراسیون کشتی شروع به کار کنند. ضمن اینکه پیرو تفاهم نامه فی ما بین فدراسیون و وزارت آموزش و پرورش، این تفاهم نامه به هیأت های کشتی شهرستان ها نیز بسط داده شود.


موسایی در مورد جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: برآیند این نشست هم مثبت بود و مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه کمک های خوبی به کشتی استان شود.