سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
کوین دورانت مشکوک به کرونا؛

با سردرگمی از کوارتر سوم حذف شد

کوین دورانت ، ستاره بروکلین نتز به دلیل پروتکل های ایمنی و بهداشت NBA نتوانست بازی را تمام کند و در طی کوارتر سوم حذف شد.

دورانت در ابتدای بازی جمعه شب مقابل تورنتو در دسترس نبود و در نهایت در کوارتر اول مجوز حضور پیدا کرد. پس از این کار ، اولین حضور او به عنوان ذخیره در 867 بازی NBA او بود.

وضعیت عجیب - دورانت قبل از حذف در ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته بود .

هم تیمی جو هریس گفت:"گیج کننده ، ناامید کننده. منظورم این است که عجیب است ". جیمز هاردن تعجب کرد که چرا بازی به تعویق نیفتاد ، زیرا دورانت قبلاً در اطراف بازیکنان بوده است. همه ما با هم در رختکن بودیم. این بدان معناست که اگر او قادر به بازی نباشد هیچ بازی وجود ندارد. "

سوالات وابهامات پس از پیروزی 123-117 تورنتو به خوبی ادامه پیدا کرد. نت ها برای بازی خود که قرار است شنبه برگزار شود به فیلادلفیا منتقل شدند ، اما دورانت آنها را همراهی نمی کرد در حالی که تیم منتظر اعلام نتیجه بررسی تماس ها بود.

او عصبانیت خود را از طریق شبکه های اجتماعی ابراز داشت . با ارسال توییتر "من را آزاد کن" و سپس به دلیل سیاست های روابط عمومی   NBA آنها رامحکوم کرد.

سخنگوی NBA تیم فرانك در بیانیه ای گفت كه تست  کرونای دورانت در 24 ساعت گذشته 3 بار منفی بوده است ، از جمله دو تست PCR منفی. وی گفت: شخصی که دورانت بعد از ظهر با او ارتباط برقرار کرد ، کمی قبل از بازی نتیجه آزمایش بی نتیجه ای داشت. دورانت در ابتدا در حالی که نتیجه دوباره بررسی می شد ، خارج از تیم نگه داشته شد.

فرانک گفت: "طبق پروتکل های ایمنی و بهداشت لیگ ، ما نیازی به قرنطینه شدن یک بازیکن نداریم." "در طول بازی ، نتیجه مثبتی برای شخصی که دورانت با او تعامل داشت بازگشت. ... هنگامی که آن تست مثبت اعلام شد ، به دلیل احتیاط فراوان ، دورانت از بازی حذف شد. "

منبع: گاردین

مترجم: اعظم سعیدی