جمعه دهم فروردین ماه
مستمع صاحب سخن را . . .

ایگور - ولاسکو و استعدادهای ناب ایرانی

مصاحبه گرفتن آدابی دارد که رعایت اصولی آن می تواند صاحب سخن را سر ذوق آورد، مصاحبه های خوب ولاسکو را که به یاد دارید، چقدر جذاب و پخته حرف می زد دیروز هم مصاحبه ایگور کولاکویچ  در البرز ورزشی خواندید،زمانی که در ایران بود نتوانسیتم پای گفتمانش بنشینیم، چون مربیان خارجی اغلب  در قروق عده ای خاص بوده اند.

مصاحبه گرفتن آدابی دارد که رعایت اصولی آن می تواند صاحب سخن را سر ذوق آورد، مصاحبه های خوب ولاسکو را که به یاد دارید، چقدر جذاب و پخته حرف می زد دیروز هم مصاحبه ایگور کولاکویچ  در البرز ورزشی خواندید، زمانی که در ایران بود نتوانسیتم پای گفتمانش بنشینیم، چون مربیان خارجی اغلب  در قروق عده ای خاص بوده اند.

به هر روی کولاویچ درباره ایران گفت:  بزرگترین ثروت ایران مردمانش هستند.مردمانی مهربان و با فرهنگ و دوست واقعی، امادر والیبال معتقدم هنوز به کشف واقعی پتانسیل موجودش دست نیافته است؛ چون جوانان زیادی در این کشور وجود دارند که دیده نمی شوند و هیچکس در پی یافتن یا معرفی کردن آنها نیست. . .

آیا بنده و شما هم مثل ایگور کولاویچ فکر می کنیم؟ عده ای معتقدند  که کادر فنی  نوجوانان با سرکشی به نواحی مختلف وقت را هدر می دهند ولی ما اعتقاد داریم که در این سنین کشف استعداد بسیار مهمتر از قهرمانی  با بازیکنان غیر مرتبط است.

اگر فدراسیون والیبال کمیته استعدادیاب قوی و معتمد و مسئولیت پذیر داشته باشند، می تواند طول سال نوجوانان تمامی مناطق دور و نزدیک را زیر ذره بین قرار دهد تا هیچ مستعدی آرزو به دل نماند.

نویسنده: جمشید حمیدی