جمعه دهم فروردین ماه

سولسشر: با این نتیجه حتی جزو مدعیان هم نیستیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید که این تیم را نباید از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر حساب کرد.

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید که این تیم را نباید از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر حساب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، منچستریونایتد در دیدار شب گذشته خود برابر اورتون، در وقت های تلف شده و در دقیقه 95 بازی گل تساوی را از حریف دریافت کرد تا در خانه دو امتیاز مهم را از دست داده باشد. سرمربی شیاطین سرخ پس از این تساوی گفت که یونایتد مدعی قهرمانی نیست و این موجی بود که رسانه ها ایجاد کرده بودند.
منچستریونایتد تنها چند ثانیه با هم امتیاز شدن با منچسترسیتی در صدر جدول فاصله داشت، هر چند شاگردان سولسشر دو بازی بیشتر از سیتیزن ها انجام داده اند، اما ضربه نوک پای دومینیک کالورت لوئین در آخرین لحظات بازی و در وقت های تلف شده، توپ را به تور دروازه دخیا دوخت تا تساوی 3-3 را برای اورتون در اولدترافورد رقم بزند.
 گل کالورت لوئین روی دفاع ضعیف منچستریونایتد و جا ماندن هری مگوایر از مهاجمان اورتون و همچنین عکس العمل کند دخیا به ثمر رسید. گل اول اورتون نیز روی اشتباه داوید دخیا، دروازه بان یونایتد، و دفع ناقص او به ثمر رسید. سولسشر پس از این تساوی اعتراف کرد که از عملکرد دفاع یونایتد ناامید شده.

سولسشر گفت: "ما در نیمه دوم در برخی لحظات فوتبال خوبی ارائه دادیم اما از سه شوت به دروازه، سه گل دریافت کردیم. وقتی اینجوری گل می خوری واقعا ناامید کننده است.

من کسی را روی گل ها سرزنش نمی کنم اما می دانیم که به عنوان یک تیم روی تمام آن صحنه ها می توانستیم بهتر عمل کنیم."
یونایتد اکنون با دو بازی بیشتر، دو امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین کمتر دارد و سولسشر معتقد است آنها خیلی عقب تر از آن هستند که مدعی قهرمانی محسوب شوند.

سولسشر افزود: "ما راجع به بردن قهرمانی ها صحبت نمی کنیم. این تیم، ما، راه زیادی را آمده ایم. ما حتی نباید به عنوان مدعی قهرمانی محسوب می شدیم. این بیشتر حرف هایی است که شما رسانه ها می گویید.

ما باید به عنوان یک تیم بهتر باشیم و بعد ببینیم به کجا می رسیم. در ادامه باید خوردن این گل های آسان را بس کنیم."