پنجشنبه نهم فروردین ماه
پل اسکولز:

نتیجه رقابتها ضربه سنگینی برای شیاطین سرخ بود

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که تساوی 3-3 این تیم برابر اورتون، ضربه بزرگ دیگری بر امیدهای شیاطین سرخ برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود.

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که تساوی 3-3 این تیم برابر اورتون، ضربه بزرگ دیگری بر امیدهای شیاطین سرخ برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ادینسون کاوانی و برونو فرناندز موفق شدند در نیمه اول بازی دروازه اورتون را باز کنند، اما تعویض پل پوگبا در دقیقه 39 بازی به دلیل مصدومیت نیمه اول این بازی را برای یونایتدها تلخ کرد.
در ادامه در همان هفت دقیقه ابتدایی نیمه دوم اورتون بازی را به تساوی کشاند و گل دقیقه 70 اسکات مک تامینی را نیز دومینیک کالورت لوئین، ستاره اورتون، در آخرین ثانیه های بازی و در دقیقه 95 پاسخ داد تا یونایتد از این بازی خانگی تنها یک امتیاز به دست بیاورد.

 با این تساوی، حالا یونایتد از چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر تنها یک برد به دست آورده است و در کورس رقابت برای کسب قهرمانی در لیگ برتر، حسابی از رقیب همشهری خود عقب افتاده.
پل اسکولز در این باره گفت: "ضربه بزرگی بود. اگر راجع به امید قهرمانی صحبت می کنید، این ضربه بزرگی برای آنها بود.

من حس کردم که بیرون رفتن پل پوگبا از زمین لحظه تعیین کننده و مهمی در این بازی بود. به نظرم تا آن لحظه کاملا کنترل بازی را در دست داشتند.

فرد به زمین آمد و آنها کنترل میانه زمین را از دست دادند. بازیکنان اورتون کنترل میانه زمین را به دست گرفتند و این ضربه بدی برای یونایتد بود.

اینکه در آخرین ثانیه های بازی گل بخوری واقعا شکل خوبی ندارد. آیا یونایتد به کلی از جمع مدعیان قهرمانی خارج شده؟ به نظرم از اینجا به بعد خیلی سخت خواهد بود. اما آنها باید همچنان ادامه دهند، باید بجنگند و باید باور داشته باشند.
دوباره در خانه در یک بازی مهم نتیجه نگرفتند و امتیاز از دست دادند. به نظرم آنها در پایان فصل به عقب نگاه می کنند و  با حسرت خود فکر می کنند "چه می شد اگر..." به خاطر اینکه امتیازات احمقانه زیادی را در خانه از دست داده اند.

آنها در چهار بازی در خانه باخته اند، حالا این امتیازات احمقانه که آنها از دست داده اند، مثل باخت به شفیلد، تاتنهام، کریستال پالاس و باخت به آرسنالی که اصلا حتی نزدیک به آنچه سابقا بود نیست!

به نظرم که این فصل در پایان فصل حسرت آنها خواهد بود و در انتهای فصل از خود می پرسند چه می شد اگر؟"