جمعه دهم فروردین ماه

وعده های ارتقا والیبال به موقعیت های بزرگتر

رئیس FIVB همکاری و مشارکت تاریخی جهانی را جشن گرفته و وعده های ارتقا جایگاه والیبال به موقعیت های بزرگتر را می دهد.

رئیس FIVB همکاری و مشارکت تاریخی جهانی را جشن گرفته و وعده های ارتقا جایگاه والیبال به موقعیت های بزرگتر را می دهد.

این کنگره همچنین از رئیس IOC توماس باخ ، رئیس CVC Capital Partners ، رئیس ورزش ، رسانه و سرگرمی نیک کلاری ، رئیس جهان والیبال فرناندو لیما و مدیرعامل جهان والیبال فین تیلور گفت و گو داشت.

گزارش  درباره آینده والیبال به دنبال آغاز تغییر FIVB در برنامه بازی های والیبال جهان که در اوایل این هفته آغاز شد ، این همکاری جدید باعث ایجاد نوآوری ، رشد و سرمایه گذاری در والیبال در سراسر جهان خواهد شد.

رئیس FIVB  خطاب به خانواده جهانی والیبال ، با تکرار قول خود به خانواده جهانی والیبال گفت:

"هنگامی که من در سال 2012  رئیس شدم ، من قول دادم که بی وقفه با شما کار کنم و انقلابی در ورزش مان ایجاد کنم ، و فرصت ها و نوآوری ها را در والیبال به ارمغان بیاورم. من قول دادم والیبال را به مکانی که شایسته آن است ، برسانم: یکی از بزرگترین ورزش های جهان. "

با استفاده از منابع مالی جدید ، FIVB در والیبال سرمایه گذاری خواهد کرد تا موج بزرگی از پیشرفت و توسعه را در سراسر ورزش سبب شود.

"این یک فرصت بی نظیر و یک موفقیت تاریخی برای والیبال است و والیبال را به استانداردهای جدید حرفه ای ارتقا می دهد و فرصت های تجاری آینده را برای ورزش ما به ارمغان می آورد. این یک مشارکت کاملاً ابتکاری و مدرن بین فدراسیون های بین المللی است.

این به نفع ورزشکاران ، هواداران و البته شما فدراسیون های ملی خواهد بود. "تعهد FIVB برای صعود والیبال به سطح بعدی از طریق فرصت های منحصر به فرد ،نیز در پیام تصویری رئیس IOC توماس باخ به کنگره ،تاکید شد.

"راه اندازی والیبال جهانی، ابتکار تجاری جدید شما ، فقط آخرین نمونه از چگونگی استفاده از فرصت ها توسط  FIVB   است. در عین حال ، شما نقش خود را به عنوان برنامه ریز ورزش و ارزش های آن حفظ می کنید. این امر ، نه تنها برای شما ، بلکه برای کل جنبش المپیک بسیار مهم است. "

رئیس IOC در پیام خود همچنین از تلاش های خستگی ناپذیر FIVB برای توسعه و پیشرفت والیبال در سراسر جهان ، به ویژه در این زمان های دشوار ، قدردانی کرد.

منبع:FIVB.com

اعظم سعیدی