پنجشنبه نهم فروردین ماه

فرهادیان: تکواندوکاران ایران در بلغارستان اردوی مشترک خواهند داشت

تکواندو کاران بلغارستان فردا وارد ایران می شوند تا در اردوی یک هفته ای با ملی پوشان ایرانی تمرین کنند.

تکواندو کاران بلغارستان فردا وارد ایران می شوند تا در اردوی یک هفته ای با ملی پوشان ایرانی تمرین کنند.

آرش فرهادیان مدیر سازمان تیم ملی تکواندو با اعلام این خبر به البرزورزشی گفت: بعد از اردوی یاد شده قرار است قهرمانان ایرانی راهی بلغارستان شوند تا در این کشور با تیم های ملی چند کشور اروپایی اردو و تمرینات مشترک را برگزار کنند.

فرهادیان همچنین اضافه کرد: که دختران تکواندکار ما نیز راهی بلغارستان خواهند شد و چنانچه شرایط تکواندوکاران پارا، نیز مساعد باشد برای نخستین بار نماینده ای را در مسابقات کسب سهمیه المپیک خواهیم داشت.

فرهادیان در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه دو تکواندوکار انتخاب شده ایران چقدر برای کسب مدال در بازی های2020 شانس دارند گفت: آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی هردو از تکواندوکار شایسته ما هستند، ولی فراموش نکنیم که رقبای ما نیز تلاش می کنند با توجه به اینکه نحوه امتیاز دهی در تکواندو تغییر کرده و سبک بازی ورزشکاران نیز عوض شده است ، تردید نداشته باشید که توزیع مدال ها در المپیک گستره وسیع تری را در بر می گیرد و دیگر هیچ چیز در انحصار چند کشور نیست.کشور کوچکی مثل گابن درآفریقا هم شانس کسب مدال در المپیک را دارد.

مدیر سازمان تیم های ملی همچنین از اعزام تیم دختران به یک تورنومنت بین المللی خبر داد و افزود: برای کسب بهترین شرایط آماده سازی برنامه ریزی کردیم تا تکواندو کاران زن و مرد کشورمان راهی بازی های المپیک شوند.

ج –دوستدار