پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

تایید نامزدی بلگراد برای میزبانی مسابقات جهانی 2023

فدراسیون جهانی کشتی اعلام کرد: کشورهای میزبان مسابقات جهانی بزرگسالان '22 و '23 ، مکان را برای مسابقات جهانی کشتی ساحلی به روز می کنند کوسیر سر ویوی ، سوئیس (3 فوریه) ، اتحادیه جهانی کشتی این هفته تأیید کرد که به دلیل تصمیم CAS در قبال RUSADA ، مکان مسابقات جهانی بزرگسالان 2022 و 2023 تغییر مکان داده است.

فدراسیون جهانی کشتی اعلام کرد: کشورهای میزبان مسابقات جهانی بزرگسالان '22 و '23 ، مکان را برای مسابقات جهانی کشتی ساحلی به روز می کنند
کوسیر سر ویوی ، سوئیس (3 فوریه) ، اتحادیه جهانی کشتی این هفته تأیید کرد که به دلیل تصمیم CAS در قبال RUSADA ، مکان مسابقات جهانی بزرگسالان 2022 و 2023 تغییر مکان داده است. 

علاوه بر این ، یکی از چهار مکان کشتی جهانی ساحلی ، که در ابتدا به میزبانی روسیه برنامه ریزی شده بود ، منتقل خواهد شد. یک شهر جایگزین در حال بررسی است و طی هفته های آینده تأیید می شود.

دفتر UWW نامزدی بلگراد ، صربستان را به عنوان میزبان مسابقات جهانی بزرگسالان 2023 تصویب کرد. با این حال ، به دلیل محدودیت های مشابه در فدراسیون روسیه برای میزبانی مسابقات جهانی در سال 2021-2022 ، بلگراد جایگزین شهر سابق کراسنویارسک به عنوان میزبان مسابقات جهانی برای 2022 خواهد شد. نامزدی این شهر در ماه های آینده نهایی خواهد شد.

نناد لالوویچ ، رئیس UWW ، گفت: "ما به تصمیم CAS ، موقعیت WADA احترام می گذاریم و برنامه را مطابق با آن مطابقت داده ایم." "ما اخیراً جام جهانی انفرادی را در بلگراد با موفقیت زیادی برگزار کردیم و معتقدیم که روسیه در سال 2023 یک کشور میزبان خارق العاده خواهد بود."

مسابقات قهرمانی جهان 2023 اولین مسابقات مقدماتی بازی های المپیک 2024 پاریس خواهد بود که شش نفر برتر در هر وزن المپیک جایگاهی برای کشور خود دارند.

منبع: United World Wrestling Press

اعظم سعیدی