جمعه دهم فروردین ماه
تفاوت مسابقات داخلی و رویداد خارجی

صالحیه : بدون اجازه  داورزنی آب نمی خورند

همه اقشاری که برای والیبال زحمت می کشند، عضو این خانواده هستند و بزرگ این خانواده نباید بین زیرمجموعه هایش فرق بگذارد. داور، مربی، خبرنگار و پیشکسوت همه پیرامون والیبال زندگی کرده اند.

همه اقشاری که برای والیبال زحمت می کشند، عضو این خانواده هستند و بزرگ این خانواده نباید بین زیرمجموعه هایش فرق بگذارد. داور، مربی، خبرنگار و پیشکسوت همه پیرامون والیبال زندگی کرده اند.

مسعود صالحیه مربی و بازیکن خوشنام اسبق تیم ملی در واکنش به آنچه که این روزها در حاشیه لیگ برتر والیبال می گذرد به البرز ورزشی گفت: ده ماه است که در قرنطینه خانگی به سر می برم اما والیبال را تعقیب می کنم. اینکه بر سر صندلی جایگاه با هم مجادله می کنیم  ابهت خانواده فرهیخته والیبال را کم می کند، از بازی های آسیایی تهران تاکنون رسم بود که بزرگترها و پیشکسوتان و دست اندرکاران والیبال در جایگاه قرار بگیرند مگر اینکه مسابقات بین المللی بود و حضور تیم های خارجی ایجاب می کرد میهمانان عالی مرتبه داخلی و خارجی آنهم با دعوت نامه در مکان ویژه قرار گیرند، که در آن صورت  باید جایگاه همه اعم از مربیان، داوران و خبرنگاران مشخص شود و آدم هایی که به عنوان راهنما سر راه اهالی والیبال قرار می گیرند، جامعه ورزشی و جایگاه آنها بشناسند.

عمو صالح افزود: مطمئن باشید که در فدراسیون والیبال بدون اجازه آقای داورزنی آب نمی خورند و ایشان هم راه خودشان را می روند، وظیفه روزنامه نگاران نیز این است که وقایع را بنویسید چون از شما انتظار دارند. ولی اعصابتان را به خاطر برخی افراد خراب نکنید، جامعه ما متشکل از آدم های بزرگ، متوسط و خرد است و نباید از همه انتظار رفتار  یکسان داشته باشید.

بیلان کار، جناب مشاور

یک سوال ساده از رئیس فدراسیون والیبال اینکه، بیلان کاری مشاور شما چه بوده و ایشان در مدت 13 ماهی که مصدر و مسئول کار شده اند برای والیبال ما چه شده اند که یک باب اتاق و یک دستگاه اتومبیل سراتو در اختیارشان قرار داده اید؟ ما به شخصیت دکتر مرادی واقف هستیم و ایشان را مردی کاملاً موجه در امر ورزش و رسانه می دانیم که سابقه ای طولانی در مدیریت ورزشی شنا وشیرجه دارد،اما حالا که وارد حریم والیبال شد پرسیدن حق ماست که در این مدت برای والیبال ما چه کرده اند؟ امیدواریم جناب دکتر داورزنی پاسخگو باشند و ما ناآگاهان را از عملکرد جناب مشاور آگاه سازند!

گفت و گو: جمشید حمیدی