جمعه دهم فروردین ماه
برد بازی باخته ؛

کومان: طبق توافقمان مسی برای استراحت رفته بود

رونالد کومان پس از برتری 2-3 بارسا برابر بتیس به تمجید دوباره از لیونل مسی پرداخت.

رونالد کومان پس از برتری 2-3 بارسا برابر بتیس به تمجید دوباره از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزرشی، بارسلونا یک بار دیگر توانست بازی باخته را با برد عوض کند و این مهم با ورود لیونل مسی به زمین در نیمه دوم میسر شد.

باشگاه کاتالان با برتری 2-3 بر بتیس، نهمین برد خارج از خانه متوالی خود را کسب کرد. بارسا نیمه اول را بازنده به رختکن رفت ولی مسی از دقیقه 56 به زمین آمد و سه دقیقه بعد گل مساوی را زد. او روی گل دوم تیمش هم تاثیرگذار بود.

بارسا با این سه امتیاز به پله دوم برگشت.

 رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« برخی بازیکنان مان مدت ها بود بدون استراحت بازی کرده بودند و امشب نیاز به استفاده از سیستم چرخشی بود. متاسفانه مصدومیت زودهنگام آرائوخو کار را برای مان پیچیده کرد.

معتقدم باید ذهنیت برنده تیم را ستود. بازی سختی برابر تیمی باکیفیت داشتیم ولی بار دیگر شخصیت مان را نشان دادیم. برای من نیمه اول چندان خوب نبود و به ندرت می توانستیم به بازی مان عرض بدهیم. وقتی توپ را از دست می دادیم هم طول می کشید تا آن را پس بگیریم. نیمه اول تیم در مجموع حس خوبی منتقل نمی کرد ولی نیمه دوم کاملا بهتر شدیم و مزدمان را با زدن سه گل گرفتیم.»

 ریکی پویج و پیانیچ:« تا مدتی که در زمین بودند، خوب کار کردند و هیچ گلایه ای از آنها ندارم.

 گل سه امتیازی ترینکائو:« خیل برایش خوشحالم. او بسیار خوب تمرین می کند و این گل برای خودش هم خیلی مهم بود.»
نیمکت نشینی مسی:« با مسی دیروز حرف زده بودم و قرار بود کار را از روی نیمکت شروع کند. تنها در صورت نیاز، مسی باید وارد میدان می شود و این نیاز هم حس شد. او به زمین آمد و بازی را به سود ما عوض کرد. مسی به بازی ما ریتم مناسب را بخشید. با او ما تیمی متفاوت و بهتر هستیم. تاثیرگذاری او غیر قابل انکار است و این را سال هاست که ثابت کرده است. مسی بازیکنی حیاتی برای بارسلوناست.»
بازی با سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری:« به نیمه نهایی این جام رسیده ایم و این کوتاه ترین راه برای رسیدن به جام در فصل جاری است. باید همین ذهنیت برنده را به بازی با سویا نیز ببریم. ما بارسا هستیم و باید به فینال برویم.»

 

نویسنده: محمود شهباز