جمعه دهم فروردین ماه
گفت و گو با بوکسور المپیکی ایران؛

موسوی: از قهرمانان ارمنستان درس خواهیم گرفت

دیدار تدارکاتی با سوریه برای بکسورهای ایرانی بسیار سودمند بود چرا که در ترکیب این تیم چند بازیکن صاحب عنوان حضور داشتند.

دیدار تدارکاتی با سوریه برای بکسورهای ایرانی بسیار سودمند بود چرا که در ترکیب این تیم چند بازیکن صاحب عنوان حضور داشتند.

شاهین موسوی بکسور المپیکی ایران که در بازی دوم در اثر برخورد سر حریف به  ابروانش دچار شکاف شده بود با بیان جلات فوق افزود: دو هفته اردوی مشترک سازنده با سوری ها داشتیم و پایان هر هفته نیز با انجام مسابقه بازخورد تمرینات خود را پیدا کرده ایم. در جمع بوکسور های میهمان در وزن 75 کیلوگرم مدال برنز بازی های آسیایی را داشت که هموزن من بود که در وزن 91 کیلوگرم قهرمان ارتش های جهان حضور داشت که آقای احسان روزبهانی نمایش بسیار خوبی مقابل این بوکسور داشت و برنده از گود خارج شد. آقای شه بخش نیز که او نیز المپیکی است آمادگی بسیار خوبی را بروز داده است اما در مجموع این کادر فنی تیم ملی است که باید رضایت یا عدم رضایت خود رادر این باره اعلام کند.

موسوی اضافه کرد که قرار است روز 16 اسفند تیم ملی ارمنستان نیز به کشور ما بیایند. ارمنی ها تیم پرقدرتی دارند و ما می توانیم از آنها درس بگیریم. ضمن اینکه به زودی لیگ باشگاه های کشور هم به صورت متمرکزآغاز می شود که در امادگی بوکسور ما تأثیر گذار خواهدبود.

موسوی که ساکن اسلامشهر است درباره اینکه آیا به عنوان یک ورزشکار المپیکی در این شهر مورد حمایت قرار گرفته است گفت: خوشبختانه استاد عزیزم آقای سالاریان و مسوولان شهری و شورای شهر اسلامشهر بنده را مورد حمایتقرار دادند اما هنوز استخدام جایی نیستم که امیدوارم با حل این مشکل بتوانم با فراغت خیال به تمریناتم ادامه بدهم.

گفت و گو : عباس اسماعیلی