پنجشنبه سی ام فروردین ماه

دبی ، "قطب بازی های زمستانی" در رشته تنیس ساحلی شد

تور جهانی تنیس ساحلی بعدی BT50 و BT10 در لاس پالماس دگرن کاناریا است. بازی از 12 فوریه آغاز می شود.

تور جهانی تنیس ساحلی بعدی BT50 و BT10 در لاس پالماس دگرن کاناریا است. بازی از 12 فوریه آغاز می شود.

در دسامبر سال گذشته ، دبی خود را برای میزبانی اولین رویداد تور جهانی تنیس ساحلی ITF آماده می کرد. برگزارکنندگان گفته اند که دوست دارند "قطب زمستانی" برای این ورزش شوند.

تردیدی وجود ندارد که آب و هوای دبی و نزدیک بودن به اروپا آن را به مکانی ایده آل برای بهترین بازیکنان در نیمکره شمالی تبدیل کرده است تا از دمای زیر صفر به سوی خورشید ، دریا و شن و ماسه فرار کنند.

اما اضافه شدن دو رویداد BT10 و BT50 در تقویم تور جهانی تنیس ساحلی در دسامبر و ژانویه می تواند نقطه عطفی برای امارات متحده عربی برای استقبال از بهترین بازیکنان از سراسر جهان باشد.

کاترینا پالنیکووا از اسلواکی ، که در 22-23 ژانویه در مراسم افتتاحیه BT50 در مسابقات قهرمانی زنان با مارتا آپرایز اسپانیا همکاری کرد ، از نحوه برگزاری این مسابقات خوشحال شد و از برگزارکنندگان برای وقوع این رویداد در زمانی که تقویم ورزشی با بیماری کرونا تخریب شده است ، تمجید کرد.

پالنیکووا گفت: "این باورنکردنی است که سرویس های توانمندسازی ورزشی در این زمان ها و با تمام احتیاطات موفق به برگزاری یک تورنمنت شدند." "و اینکه ، در حال حاضر ، بازیکنان مسابقات را در جایی که می توانند، بازی می کنند ، زیرا تعداد آنها زیاد نیست و همچنین بازیکنان زیادی  هم نمی توانند از کشورهای خود سفر کنند.

"با این حال ، این وضعیت بر مسابقات تاثیری نگذاشت زیرا شما از یک بازیکن محلی قوی برخوردار هستید و تیم های زیادی در آن رقابت می کنند. و با وجود شرایط امارات متحده عربی - آب و هوای خوب و موقعیت مرکزی - تنیس ساحلی فقط می تواند بازیکنان بین المللی بیشتری را جذب کند و رشد کند. "

پیروزی آپرایز و پالنیکووا برابر روسی اکاترینا کامنففکایا و  النا کوال با دو ست 6-2 و 6-4در فینال برای اپرایز اسپانیایی ، که به تحقق این رویداد کمک کرد ، شیرین تر بود.

وی افزود: آوردن اولین BT50 به سواحل دبی یک تجربه شگفت انگیز بود. ما مشتاقانه منتظریم تا در آینده دبی را به قطب زمستانی تنیس ساحلی تبدیل کنیم. "

در فینال مردان BT50 ، شماره 3 جهان نیکیتا برماکین از روسیه و پائولو ترونچی از ایتالیا بر هر دو نفر پورتوریکو ولادیمیر هلموت و خاویر مندز با نتیجه 6-1 6-2 غلبه کردند.

ترونچی نیز با متأثر بودن از شرایط موجود، مهمترین عنوان  مورد مناقشه در تور جهانی تنیس ساحلی تا کنون امسال را بدست آورد.

ترونچی توضیح داد: "من با بازی در مسابقات ITF به سراسر دنیا سفر کرده ام." "من از سازماندهی با کیفیت بالا ، کیفیت شن و ماسه ، آبهای شفاف بسیار شگفت زده شده ام. احتمالاً بهترین مکان تنیس ساحلی است که تاکنون داشته ام. "

تور جهانی تنیس ساحلی بعدی BT50 و BT10 در لاس پالماس دگرن کاناریا است. بازی از 12 فوریه آغاز می شود.

منبع:  ITF.com

مترجم: اعظم سعیدی