پنجشنبه نهم فروردین ماه

حمید یاری: درلیگ شرکت خواهیم کرد

پس از رفع شدن مشکلات کرونا برنامه های خود را اجرایی می کنیم حضور در لیگ یکی از اهداف ما است.

حمید یاری رئیس هیأت کشتی استان البرز گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت های ورزشی به حالت تعلیق درآمده و ما منتظر آن هستیم که پس از رفع شدن این مشکل برنامه های خود را اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: طبق سنوات گذشته قصد داریم لیگ کشتی پایه را در استان برگزار کنیم، ضمن اینکه با رایزنی که با مسئولان فدراسیون انجام داده ایم و صحبت هایی که با اسپانسر داشته ایم قصد داریم که در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی نیز حضور داشته باشیم.

یاری در مورد وضعیت کشتی استان البرز گفت: در حال حاضر که برنامه ای را نمی توانیم اجرایی کنیم اما با کشتی گیران ملی پوش خود از جمله حسین نوری، یوسف قادریان، رضا خدری و علیرضا کریمی در تماس هستیم و برنامه های آن ها را پیگیری می کنیم. در مورد علیرضا کریمی نیز با رایزنی که با هیأت پزشکی ورزشی استان البرز انجام داده ایم، کارهای فیزیوتراپی و بازتوانی وی در استان انجام می شود.
وی ادامه داد: هفته آینده نیز برگزاری مجمع عمومی هیأت کشتی استان را در دستور کار داریم تا تصمیمات و برنامه های خود را برای سال جاری نهایی کنیم.
یاری در مورد تعاملات هیأت کشتی با فدراسیون کشتی گفت: جلساتی را با فدراسیون کشتی داشته ایم و همکاری لازم وجود دارد. البته فدراسیون به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانست برخی از مسابقات و اردوهای خود را برگزار کند و در حال حاضر نیز نمی تواند فعالیت ورزشی را انجام دهد، اما در این شرایط که کاری نمی توان کرد، پرداخت مطالبات و بدهی ها از سوی فدراسیون را اقدامی مثبت می دانم.
وی در مورد طرح چرخه انتخابی تیم ملی اظهار داشت: دیکته نانوشته غلط ندارد و قطعا این طرح هم همانند سایر طرح ها دارای ایراداتی خواهد بود اما این ایرادات در اجرا مشخص خواهد شد و باید کمی آستانه صبر و تحمل را بالا ببریم و بگذاریم که کار پیش برود. سال آینده مسابقات مهم المپیک را پیش رو داریم و قطعا هدف تمامی جامعه کشتی موفقیت در این آوردگاه مهم است و امیدوارم که شاهد اتفاقات خوبی باشیم.