پنجشنبه نهم فروردین ماه

فوتبال اصفهان از دلال ها ضربه می خورد

داداش زاده: شانس قهرمانی پرسپولیس از استقلال بیشتر است.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت سرشناس باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران و نیز هافبک تکنیکی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت وگویی با خبرگزاری البرز ورزشی اظهار داشت: در سال 77 من ابتدا عضویت تیم ذوب آهن اصفهان را در زمان مربیگری زنده یاد محمود یاوری و همچنین رسول  کربکندی را داشتم. بعد از استعفای کربکندی از سمت مربیگری ذوب آهن آنگاه فریدون معینی و رضا وطن خواه به عنوان مربیان این تیم انتخاب شده بودند. متأسفانه امسال هم تیم ذوب آهن علی رغم داشتن آن همه سوابق و فعالیت زیاد خود در سطح باشگاه های ایران و حتی قاره آسیا ولی فقط یک برد سه امتیازی داشته است و به همراه ماشین سازی تبریز آنگاه در رده پانزدهم قعر جدول لیگ بیستم فوتبال کشورمان قرار گرفته است که از قضا اخراج اخیر رحمان رضایی از سمت مربیگری ذوب آهن نیز نشانگر این موضوع بوده است.

متأسفانه در ذوب آهن اصلاً ثبات مدیریتی وجود ندارد و گرنه حالا  تیم بسیار خوب و واقعاً با سابقه ای مثل همین ذوب آهن به جای قرار گرفتن در بین بعضی دیگر از تیم های بالای جدول و یا مدعیان لیگ به خاطر سو مدیریت و همچنین کسب نتایج ضعیف در رده بندی لیگ ایران قرار گرفته است تا بدین ترتیب موجبات ناراحتی و نگرانی اکثر شهروندان اصفهانی  فراهم شود.

وی همچنین افزود: متاسفانه بعضی از افراد دلال و فرصت طلب طی سال های گذشته  تاکنون در کار انتقال برخی از مربیان و بازیکنان به تیم ذوب آهن هم نقش زیادی را داشتند. به همین دلیل عملکرد ذوب آهن در رقابت های داخلی و یا آسیایی به مراتب بدتر و نامطلوب تر از سپاهان اصفهان بوده است.

هافبک ملی پوش سابق استقلال رشت و منتخب گیلان همچنین اضافه کرد: در حال حاضر تیم استقلال تهران هرچند در صدر جدول رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارد. اما فکرمی کنم که در آینده شانس قهرمانی  مجدد پرسپولیس در لیگ بیستم ایران نیز به مراتب خیلی بیشتر از استقلال خواهد بود. به هرحال در این فصل هم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و همچنین محمود فکری دیگر سرمربی استقلال نیز درصدد هستند تا تیم های باشگاهی خود را به عنوان قهرمانی  در لیگ برسانند.  امسال پرسپولیس در ارائه بازی ها در برابر سایر رقبای داخلی خود هم انصافاً نمایش خیلی بهتر و موفقی نسبت به استقلال دیگر رقیب دیرینه همشهری تهرانی در لیگ بیستم فوتبال کشورمان داشته است.

به اعتقاد من استقلالی ها در درون هیأت مدیره باشگاه خود همچنان دچار مشکلات  زیادی هستند به همین دلیل همه آنها از جمله مدیر عامل این باشگاه نیز هر چه زودتر برای حل و فصل  این مشکلات دست به کار شوند .

گفت و گو: حسن امامقلی