پنجشنبه نهم فروردین ماه

صفایی: 80 درصد المپیکی می شویم

بعد از حضور ندا شهسواری که دیگر امری طبیعی شده است، اعزام یک دختر پینگ پنگ به مسابقات انتخابی المپیک در واقع مربی در سطح ساکن اعزام های این رشته محسوب می شود.

بعد از حضور ندا شهسواری که دیگر امری طبیعی شده است، اعزام یک دختر پینگ پنگ به مسابقات انتخابی المپیک در واقع مربی در سطح ساکن اعزام های این رشته محسوب می شود. 

شیما صفایی دختر پر تلاش همدانی  در حالی روز هفدهم اسفندماه  راهی دوحه قطر محل انجام مسابقات انتخابی المپیک می شود که وی در رقابت های داخل با شکست دادن مهشید  اشتری و پریناز حاجیلو  شانس پیدا کرد  تا به همراه ندا شهسواری عازم آن سوی آبها شود.

شیما صفایی که اهل همدان است می گوید: چون نفر اول انتخابی شده ام به اتفاق خانم ندا شهسواری  ابتدا در تور جهانی  و  مسابقات آسیای مرکزی که از روز 23 اسفند ماه در دوحه آغاز خواهند شد بخت آزمایی می کنیم.درتور جهانی شاید ده درصد شانس داشته باشیم و ما فکر می کنیم در  بین تنیسورهای آسیای میانه از 80 درصد بتواند جواز حضور پیدا کنم.المپیک میدان بزرگی است که امیدوارم افتخار آن را پیدا کنم.خانم ایرانمنش مربی تیم ملی و فدراسیون پینگ پنگ از ما خوبی به عمل آورده اند وآقای پروازی به عنوان روانشناس به ما کمک می کند. صفایی می گوید: در همدان با مربیگری پدرم  و دو مربی خوب شهرم به من تمرین می دهند.همدان ملی پوشانی چون پیمان نوروزی را داشت و من امیدوارم با حضور در المپیک انگیزه، دختران شهرستان ما برای پرداختن به ورزش قهرمانی افزایش پیدا کند.

مرجان بنی یعقوب