جمعه دهم فروردین ماه

مرادی : کلاس یکسان سازی مدرسان برگزار شد

کارگاه یکسان سازی طرح درس مدرسان کشتی برگزار شد.

کارگاه یکسان سازی طرح درس مدرسان کشتی برگزار شد.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ با حضور مدرسان انستیتو کشتی کارگاه یکسان سازی طرح درس مدرسان برای کلاس های مربیگری کشتی برگزار شد.


 با توجه به اهمیت یکسان سازی تمرینات و هماهنگی نحوه آموزش مربیان در سراسر کشور، انستیتو کشتی اقدام به برگزاری کارگاهی با حضور مدرسان کشتی به منظور همسان سازی طرح درس کلاس مربیگری درجه سه و پایه کرد.

کارگاه یکسان سازی طرح درس مدرسان کشتی برگزار شد.
 

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در مورد برگزاری این دوره که رئیس فدراسیون کشتی نیز ساعتی را در آن حضور داشت گفت: کارگاه یکسان سازی دروس عملی مربیان پایه و درجه سه کشتی آزاد و فرنگی از ساعت 9 لغایت 18 روز گذشته در سالن توفیق جهانبخت برگزار شد.


وی ادامه داد انستیتو کشتی از تمامی مدرسان سراسر کشور برای حضور در این دوره دعوت کرده بود که در کشتی آزاد آقایان عسکری محمدیان، مجید ترکان، محسن کاوه، بهروز یاری و علیرضا رضایی منش و در کشتی فرنگی آقایان ناصر نوربخش، حبیب اله اخلاقی و روح اله میکائیلی در این کارگاه حضور داشتند.


رئیس انستیتو کشتی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره یکسان سازی طرح درس مدرسان انستیتو برای برگزاری کارگاه های استاژ و دانش افزایی مربیگری در سراسر کشور بود تا تمامی مدرسان نسبت به آموزش یکسان مربیان بپردازند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف فدراسیون کشتی گام برداشتن به سوی مسیری است تا تمامی مربیان کشتی در سراسر کشور نسبت به آموزش صحیح و اصولی کشتی گیران اقدام کنند.