چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

رجبی: شرایط مساعد نشود استقلال به مشکل بر می خورد

مربی تیم مس رفسنجان گفت: . با این وضعیت اگر فکری شرایط را مساعد نکند و مشکلات تیم را به حداقل نرساند بدون شک استقلال دچار مشکل می شود.

مربی تیم مس رفسنجان گفت: . با این وضعیت اگر فکری شرایط را مساعد نکند و مشکلات تیم را به حداقل نرساند بدون شک استقلال دچار مشکل می شود.

رضا رجبی پیشکسوت و مربی تیم فوتبال مس کرمان در در گفت  و گو با خبرنگار البر ورزشی گفت: هم اکنون با تیم هوادار در صدر جدول و از تیمهای 24 امتیازی و جزو 2 تیم اول جدول  هستیم هفته آینده با تیم راییکا که  زیر نظر نادر دست نشان در حال فعالیت است مسابقه داریم البته در مورد زمین این تیم باید عنوان کنم که وضعیت زمین این تیم زیاد مناسب نیست و امیدوارم که رقابتی خوب داشته باشیم. لیگ سختی را در پیش داریم و امیدوارم برای بازیکنان تیمم اتفاق ناگواری پیش نیاید. خدا را شکر هیات مدیره و مدیر عامل علاقمند به فوتبال هستند و امکانات خوبی که در اختیار داریم موجب شده تا شرایط مطلوبی در اختیار داشته باشیم. تلاش ما در لیگ کسب امتیازهای لازم از بازی های داخلی مس است.

وی در مورد تیم استقلال و انتقاداتی که از این تیم می شود باتوجه به اینکه وی 12 سال سابقه حضور در این تیم را دارد؛  افزود: برخی از انتقادات موجب رشد فنی و ارتقا دریچه دید فنی فوتبالیست ها می شود و بعضی از این انتقادها باعث افت تیم و کادر فنی می شود.  

رجبی در مورد انتقاداتی که به نحوه بازی استقلال در لیگ برتر می شود نیز اظهار داشت: اگر انتقادی یا ایرادی گرفته می شود صرفا در جهت رفع نقایص است. استقلال درست است که نتیجه مطلوب گرفته است و هم اکنون صدرنشینی مسابقه را کسب کرده است اما شخصا نیز قبول دارم که استقلال خوب بازی نمی کند و محمود فکری به لحاظ فنی نتوانسته آن طور که باید و شاید در اجرای برنامه های تاکتیکی و فنی تحول خاصی در بازی استقلال به وجود بیاورد امیدوارم رفته رفته این تیم شکل واقعی خودش را پیدا کند و بعد از سالها برای هودارانش قهرمانی کشب کند چرا که قهرمانی در لیگ برتر بعد از این همه سال حق هوادارن آبی است. با این وضعیت اگر فکری شرایط را مساعد نکند و مشکلات تیم را به حداقل نرساند بدون شک استقلال دچار مشکل می شود.