پنجشنبه نهم فروردین ماه

ستاره پرتغالی اسپانسر کودکی 7 ساله شد

جورجینا و کریستیانو رونالدو برای درمان یک کودک هفت ساله کمک کردند.

جورجینا و کریستیانو رونالدو برای درمان یک کودک هفت ساله کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، کریستیانو رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود نه تنها در مستطیل سبز درخشان ظاهر شده و اخیرا لقب بهترین گلزن تاریخ فوتبال را نیز از آن خود کرده، اما در امور خیریه نیز همیشه فعال ظاهر شده و بارها شاهد پخش اخباری در مورد کمک های مالی کریستیانو رونالدو به افراد نیازمند بوده ایم، اتفاقی که حالا دوباره تکرار شده است.

 کریستیانو رونالدو و نامزد او جورجینا رودریگز، به یک کودک هفت ساله برای درمان یک نوع نادر از سرطان کمک مالی کرده اند. توماس، کودک پرتغالی در سپتامبر سال 2019 دچار نوروبلاستوما شد و در ماه اوکتبر سال گذشته این بیماری عود کرد.

 والدین توماس متنی منتشر کرده و از هرکسی که قادر به کمک مالی است درخواست کمک کردند. ایوانا، خواهر جورجینا، این پیام را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و او و رونالدو برای نجات این کودک وارد عمل شدند. حالا خانواده توماس با انتشار متن جدیدی از ستاره پرتغالی و نامزدش تشکر کرده اند. در این پیام آمده است: "از جورجینا و کریستیانو برای کمک و مهربانی تان متشکرم. بسیار ممنونیم که به ما کمک کردید تا توماس بتواند روند درمانی خود را طی بکند."
توماس در حال حاضر برای انجام آزمایشات در بیمارستان هبرون در بارسلونا به سر می برد. این کار خیر نیز به لیست بلندبالای کمک های مالی و کارهای خیر این ستاره 36 ساله در طول زندگی حرفه ای اش اضافه شده است.