جمعه دهم فروردین ماه
برگزاری اولین وبینار ملی دانش افزایی مربیان کشتی؛

دبیر: حمایت کامل خود را از مربیان باشگاه ها اعلام می کنم

اولین وبینار ملی دانش افزایی مربیان کشتی کشور با حضور بیش از 1300 مربی دیروزدر محل انستیتو کشتی برگزار شد.

اولین وبینار ملی دانش افزایی مربیان کشتی کشور با حضور بیش از 1300 مربی دیروزدر محل انستیتو کشتی برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ وبینار مرحله اول دانش افزایی مربیان سراسر کشور بعداز ظهر دیروز به مدت 6 ساعت و با حضور 1332 شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار شد.


علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این وبینار با اشاره به نقش پررنگ مربیان در کشتی کشور گفت: نحوه آموزش مربیان کشتی کشور باید یکسان و همسان سازی شود و آموزش به  کشتی گیران به صورت صحیح و اصولی انجام پذیرد.


وی افزود: برنامه های متنوعی را برای مربیان کشتی کشور داریم و ابتدا باید مربیان فعال و غیر فعال شناسایی شوند تا بتوانیم برنامه های خود را اجرایی کنیم.


رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: مهمترین عامل در بحث فنی مربیان هستند و مربیان باشگاه بدانند که شخصا برای آن ها بسیار احترام قائلم چراکه آن ها قهرمانان جهان و المپیک را تربیت می کنند.


وی ادامه داد: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند و حتما در اعزام ها به رقابت های برون مرزی آن ها را می بینیم و دیدمان به مربیان باشگاه ها مثبت است و حمایت کامل خود را از آن ها اعلام می کنم.


دبیر اظهار داشت: انستیتو کشتی نباید به دنبال درآمدزایی از مربیان باشد و باید خدمات کاملی به مربیان بدهد و مربیان بدانند که همه صد در صد کشتی را نمی دانند و به طور مثال اگر مباحث فنی در کشتی را 100 بدانیم شاید بنده در آن 5 باشم. پس سعی و تلاش خود را بر این بگذارید که هر روز بر دانش خود بیافزایید چراکه اگر این اتفاق مبارک بیافتد قطعا کشتی ایران رشد خواهد کرد.