جمعه دهم فروردین ماه
برگزاری تمرینات در تهران به خاطر کرونا ؛

سهرابیان: با داشته هایمان برای گرفتن سکوها فکر می کنیم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:قرار بود اردوی ما به بندر خمیر هرمزگان منتقل شود، علی رغم انجام اقدامات لازم برای سفر، در دقایق آخر، با نامه فرماندار هرمزگان با توجه به شرایط بیماری کرونا ، برگزاری اردو آبهای آرام لغو شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:قرار بود اردوی ما به بندر خمیر هرمزگان منتقل شود، علی رغم انجام اقدامات لازم برای سفر، در دقایق آخر، با نامه فرماندار هرمزگان با توجه به شرایط بیماری کرونا ، برگزاری اردو آبهای آرام لغو شد.


علیرضا سهرابیان در گفت و گو با البرزورزشی در مورد وضعیت این روزهای اروهای تیم ملی قایقرانی اظهار داشت: بوشهر و چابهار اعلام برای میزبانی اردوهای تدارکاتی اعلام آمادگی کرده اند ولی مربیان ترجیح داده اند که در تهران با توجه به بهبود آب و هوا  و قرنطینه ، حضور بیشتر بچه ها را داشته باشیم.
وی افزود: تمرینات تیم ملی آب های آرام و معلولان از شنبه با تعداد نفرات کمی از ملی پوشان آغاز می شود. اردوی روئینگ در حال برگزاری است و نفرات در روئینگ به حداقل رسیده است. با توجه به گزینشی که کمیته انجام داده، نفرات به حداقل رسیده است. همچنین عادل مجللی با درخواست خودش دربندر انزلی و نبی رضایی در بابلسر با مربی خود تمرین می کنند و مابقی در تهران تمرین می کنند.
سهرابیان در مورد ادامه لیگ ها ابراز کرد: بعد لیگ ، گزینش از داخل اردو با تشخیص کمیته فنی و با هماهنگی مربیان انجام خواهد شد و از اواخر اسفند تیم را می بندیم و نفرات اعزامی را در اردوی نوروزی  برای استفاده از تنها  پیست استاندارد تهران نگه می داریم.
وی در ادامه تاکید کرد: 25 بهمن ماه اردوی آب های آرام شروع خواهد شد و برای همه بچه ها آرزوی موفقیت داریم. لیگ کانوپولو تا قبل تعطیلات نوروز نخواهیم داشت و لیگ اسلالوم را در سال 1400 شاهد خواهیم بود.
سهرابیان در پاسخ به پرسش  البرز ورزشی که آیا با مربیان خارجی صحبت همکاری خواهند کرد؛ تصریح کرد: برای دعوت از مربیان خارجی پولی نداریم  و به آن فکر نمی کنیم .اگرداشته هایمان  به نحوی باشد که بتوانیم این کار را انجام دهیم حتماً استقبال خواهیم کرد.
وی در مورد لیگ های دو تیم اسلالوم و روئینگ ابراز کرد: لیگ های رشته های اسلالوم و روئینگ در یک روز انجام می شود و پخش زنده نیز خواهیم داشت.نفرات قهرمانی کشور مشخص شده و برای آنها تست می گذاریم. اگر کسی بتواند حائز رتبه شود،به جز رازقیان که در فرانسه تمرین می کند روی او برای انتخابی مسابقات برنامه ریزی و سرمایه گذاری می کنیم.

گفت و گو: الهه طائمه