پنجشنبه نهم فروردین ماه

شایسته: آماده میزبانی از مسابقات بین‌المللی و همکاری با فدراسیون‌ها هستیم

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت مجموعه بازار بزرگ ایران گفت که این مجموعه آمادگی میزبانی از رویدادهای بین‌المللی ورزشی را دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت مجموعه بازار بزرگ ایران گفت که این مجموعه آمادگی میزبانی از رویدادهای بین‌المللی ورزشی را دارد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، مجید شایسته، مدیرعامل توسعه تجارت مجموعه بازار بزرگ ایران در نشست خبری که به منظور افتتاح مرکز بولینگ بازار بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: اینجا یک سازه فراملی است، ما یک مجموعه فقط تجاری نیستیم و به مسائل فرهنگی و هنری و ورزشی هم توجه می‌شود. بر همین اساس هدف اولیه رضایتمندی حضور عامه مردم است. ما درباره تیم‌داری و حضور حرفه‌ای در بولینگ فعلا تصمیمی نداریم. بولینگ مزایایی که دارد، فاصله با هدف کوتاه است و می‌توان به سرعت با رسیدن به آن، افزایش نشاط داشت. ما ابتدا به حرفه‌ای بودن و حضور حرفه‌ای در این رشته فکر نمی‌کنیم.


وی درباره همکاری با فدراسیون‌ها برای استفاده آنها از امکانات این مجموعه گفت: با بیشتر روسای فدراسیون‌ها صحبت کردیم که منجر به امضای تفاهم نامه های ورزشی می‌شود. هدف ما کمک به ورزش است و در حال مذاکره هستیم که حتی مجموعه ورزشی جدیدی شکل بدهیم. برخی فدراسیون‌ها برنامه‌های خود را در اینجا انجام می‌دهند. الان تیم ملی اسکیت هاکی سه روز در هفته در اینجا تمرین می‌کند و اگر این همکاری نبود، عضویت ایران در فدراسیون جهانی اسکیت هاکی مورد قبول قرار نمی‌گرفت. با توجه به ارتباط خوب من در وزارت ورزش و عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، گفتیم که آمادگی کامل برای همکاری داریم و تا جایی که بتوانیم، همکاری کنیم و امکانات را در اختیار ورزش حرفه‌ای و همگانی می‌گذاریم. امیدوارم سال آینده سال خوبی برای برگزاری رویدادها و مسابقات مختلف حتی در سطح بین‌المللی در اینجا باشد.

شایسته درباره میزبانی مسابقات جهانی والیبال یا بسکتبال عنوان کرد: اگر بخواهیم مسابقات جهانی والیبال برگزار کنیم، نیازمند اماکن تمرینی است و این فعلا مقدور نیست و فقط می‌توانیم میزبان افتتاحیه و اختتامیه آنها باشیم، اما در دیگر رشته‌ها همچون کشتی و تکواندو این امر مقدور است و می‌توانیم میزبان مسابقات جهانی و بین‌المللی در این رشته‌ها باشیم.

همچنین قراچرلو مدیر فنی ورزشی واحد ورزش بازار بزرگ گفت: تا پایان همان ماه افتتاحیه رسمی داریم و آماده میزبانی از مردم هستیم. زمان استفاده نیز همه روزهای هفته و در ساعاتی که بازار بزرگ باز است، خواهد بود. اینجا استانداردترین مرکز بولینگ در ایران است و قابلیت میزبانی از مسابقات آسیایی و جهانی را دارد.

 

همچنین کوروش فر، مدیر لیزینگ شرکت توسعه تجارت بازار بزرگ ایران هم عنوان کرد: ما می‌توانیم در مجموعه ایران مال 50 فدراسیون ورزشی را حمایت کنیم، چون تمام امکانات برای رشته های مختلف فراهم است. هر فدراسیونی بخواهد که اردویی را برگزار کند، مشکلی از لحاظ امکانات ندارد و هتل 400 اتاقی نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

 

سیدجلالی مدیرعامل پارسه هوشمند و بهره بردار بولینگ ایرانمال در مورد افتتاح  این باشگاه ورزشی گفت: رشته ورزشی بولیگ جز معدود رشته‌هایی است که تمام اعضای خانواده می‌توانند در کنار یکدیگر در فضایی شاد و تفریحی به آن بپردازند و باعث مباهات ماست که می‌توانیم در بخش ورزش همگانی در خدمت مردم عزیزباشیم ضمن اینکه در این فضا که مطابق با بهترین استاندارهای بین المللی تجهیز شده می‌توانیم در بخش ورزش قهرمانی هم به خوبی فعال باشیم و امیدواریم به زودی مسابقات حرفه‌ای زیادی در رده‌های سنی گوناگون برگزار کنیم.

رقابت‌هایی مثل لیگ خانواده‌، جام هنرمندان، جام رسانه، رقابت‌های رده پایه. همچنین در بحث تعلیم و تربیت قهرمان هم ان‌شاالله به زودی ورود خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم میزبان خوبی برای مسابقات معتبر داخلی و بین‌المللی باشیم.