پنجشنبه نهم فروردین ماه
برای موفقیت در المپیک؛

حدادی: به آرامش نیاز دارم

قهرمان المپیکی دوومیدانی در رشته پرتاب دیسک گفت: حدود سه سال با مک ویلکینز مربی انفرادی خود فعالیت دارم که قهرمان دو دوره المپیک با سابقه کسب یک مدال طلا و نقره و چندین رکورد زنی است و اکنون عازم امریکا شدم که در کنار مربی ام برای مسابقات المپیک پیش رو آمادگی لازم را به دست بیاورم.

قهرمان المپیکی دوومیدانی در رشته پرتاب دیسک گفت: حدود سه سال با مک ویلکینز مربی انفرادی خود فعالیت دارم مربی من قهرمان دو دوره المپیک  با سابقه کسب یک مدال  طلا و یک نقره و چندین رکورد زنی است و بنده نیز صاحب مدال نقره المپیکم و اکنون در حال آماده سازی برای مسابقات المپیک پیش رو هستم.


احسان حدادی در گفت و گو با البرزورزشی در مورد اظهار کرد: برای بار چهارم موفق به کسب ورودی المپیک در رشته پرتاب دیسک شده ام و این از افتخارت بزرگ ورزش دو و میدانی کشور است.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار البرز ورزشی دربارۀ  علت دوری وی از مصاحبه و خبرنگاران گفت: با توجه به زمان کم (6 ماه) باقی مانده تا شروع المپیک آرامش نیاز ورزشکاران است لذا با دوری از هرگونه حاشیه و استرس، بهتر می بینیم از رسانه ها دوری کنم تا با تمرکز هر چه بیشتر و توان روحی و روانی شایسته، خود را برای رقابت های پیش رو افزایش بدهم.
حدادی افزود: حاشیه چیز بدی نیست اما در برهه ای از زمان، برای ورزشکار می تواند خطرناک باشد. ترجیح می دهم تا المپیک صحبت نکنم و در صورت صلاحدید تنها با سایت فدراسیون صحبت خواهم کرد.
گفت و گو: الهه طائمه