پنجشنبه نهم فروردین ماه
مویس کین:

دلم دو جا گیر کرده است

مویس کین، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن می گوید دلش برای سری ا تنگ شده اما در عین حال از حضور در این تیم خوشحال است.

مویس کین، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن می گوید دلش برای سری ا تنگ شده اما در عین حال از حضور در این تیم خوشحال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، مویس کین فوتبال خود را از سری آ و باشگاه یوونتوس آغاز کرد. این بازیکن در این بین مدتی را به شکل قرضی در باشگاه هلاس ورونا نیز پشت سر گذاشت اما سال 2018 به بیانکونری بازگشت اما ترافیک بالای خط حمله این تیم مانع از رسیدن دقایق زیاد بازی به کین شد؛ موضوعی که باعث شد او نهایتاً در تابستان 2019 تورین را به مقصد لیگ برتر انگلیس و باشگاه اورتون ترک کند.

  این بازیکن 20 ساله بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره نسبتا ناموفق در فوتبال انگلیس، تابستان گذشته به صورت قرضی از اورتون به پاری سن ژرمن پیوست. مویس کین در این فصل تاکنون در 27 بازی 14 گل به ثمر رسانده است و کارلو آنچلوتی اخیرا اعتراف کرد که مهاجم ایتالیایی می تواند در پایان فصل یک انتقال دائمی به پاریس داشته باشد.

 ستاره ایتالیایی که این روزها شرایط خوبی را در پاریس تجربه می‌کند حالا اعتراف کرده که دلش برای سری آ تنگ شده است. او در این باره گفت: " فوتبال ایتالیا یک رقابت بسیار خوب است و گاهی دلم برایش تنگ می شود. بعضی اوقات مسابقات یوونتوس را نگاه می‌کنم. تماشای فوتبال ایتالیا واقعاً سرگرم کننده و جذاب است اما من در پاری سن ژرمن هستم."