جمعه دهم فروردین ماه

دریایی: خواهران منصوریان بامعرفت هستند

رقابت های لیگ ووشوی بانوان باشگاه های کشور با قهرمانی تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید. این تیم سوای خواهران منصوریان یک ملی پوش با تجربه دیگر هم در تیم لیگ داشت که نامش صدیقه دریایی است. در کارنامه دریایی پنج مدال آسیایی و دو طلای جهانی سال های 94-95 به چشم می خورد.

ملی پوش ووشو درباره لیگ می گوید: فقط چهار تیم در مسابقات حضور داشتند چون شرایط کرونایی امکان شرکت تیم های بیشتری را نداده بود. تیم با داشتن خواهران منصوریان با مربیگری و بازیگری شهربانو منصوریان بدون شکست قهرمان شد.خواهران منصوریان دوستان خوبی برای ما هستند و به لحاظ رفتاری بسیار با معرفت بوده و از نظر فنی نیز از بهترین های جهان به شمار می آیند و در حال حاضر الهه منصوریان در لیگ چین بازی می کند، خودش هم برای لیگ حرفه ای چین پیشنهاد داشتم اما ترجیح داده ام در ایران بمانم  در  تیم سپاهان  فریناز نذیری قهرمان  جام جهانی و  آرزو صمیمی بهترین های تیم ملی را  در آرایش خود داشت رقیب اصلی ما تیم دانشگاه آزاد بود که با مربیگری خانم راضیه تهماسبی و بازیکنانی چون زهرا کیانی و  چند چهره بود اما با تجربه بازی می کرد

صدیقه دریایی درباره تأثیر  تغییرات در فدراسیون ووشو می گوید: تقریباً همان  روال ادامه دارد . متأسفانه کرونا بسیاری از مسابقات از جمله آسیایی  و هم جهانی آمریکا را به هم زده است و لیگ داخلی هم بسیار فشرده برگزار شد تا جایی که مجبور بودیم طی دو روز شش مسابقه برگزار کنیم که این مساله روی شرایط جسمانی بازیکنان اثر منفی گذاشته بود ولی در مجموع ووشو ایران همچنان کنار چین مدعی اصلی است و این به خاطر داشتن پشتوانه و برنامه ریزی خوب است.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب